Bελτίωση της επιδημιολογικής εικόνας στη Θεσσαλονίκη προκύπτει από τις μετρήσεις συγκέντρωσης του γονιδιώματος του SARS-CoV-2 στα αστικά απόβλητα του πολεοδομικού συγκροτήματος.
Το ιϊκό φορτίο στα λύματα, από τα δείγματα που ελήφθησαν αυτήν την εβδομάδα, συγκρινόμενο με τη μέση τιμή της προηγούμενης εβδομάδας, καταγράφεται μειωμένο κατά περίπου 50% και είναι αντίστοιχο της τιμής του ιϊκού φορτίου, που είχε μετρηθεί στις 6 Νοεμβρίου.
Το ποσοστό αυτό της συγκέντρωσης προέκυψε μετά από τον πολυπαραμετρικό περιβαλλοντικό εξορθολογισμό των μετρήσεων, που ανέπτυξε και εφαρμόζει η διεπιστημονική ομάδα ερευνητών του ΑΠΘ σε συνεργασία με την ΕΥΑΘ.