Σε κινητοποιήσεις ενάντια στη νέα δολοφονική επίθεση που εξαπέλυσαν κατά του λαού του Ιράν οι ΗΠΑ και το κράτος – δολοφόνος του Ισραήλ προχωρούν Σωματεία και φορείς.
Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα 2 Μάρτη:
Στη Θεσσαλονίκη στις 7 μ.μ. στο Άγαλμα Βενιζέλου.
Στην Πάτρα στις 7 μ.μ. έξω από τα γραφεία του Εργατικού Κέντρου Πάτρας.
Στην Κατερίνη στις 6.30 μ.μ., στον πεζόδρομο (συντριβάνι – πλατάνι).
Την Τρίτη 3 Μάρτη:
Στο Αγρίνιο στις 7 μ.μ. στην κεντρική πλατεία.
Στην Καλαμάτα στις 7 μ.μ. στην κεντρική πλατεία