Η κινητοποίηση έξω από το υπουργείο Εργασίας συνεχίζεται, με τα σωματεία να παραμένουν στην οδό Σταδίου, φωνάζοντας συνθήματα: «8ωρο, ασφάλιση, σύνταξη, υγεία, δεν θα τα χαρίσουμε στην εργοδοσία», «Κάτω τα χέρια απ’ το 8ωρο, δεν είναι για παζάρια και για διάλογο», «Στείλτε για ελιές τον Χατζηδάκη, το 8ωρο ανήκει στον εργάτη».
Στην είσοδο του υπουργείου και στον διπλανό τοίχο τα συνδικάτα έγραψαν συνθήματα. «Κάτω τα χέρια από το 8ωρο», είναι το μήνυμα που έστειλαν.


