Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Κ. Μητσοτάκης – Κ. Πιερρακάκης: Πρώτη μέρα στο σχολείο εμπαίζουν παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς – Μόνη εκκρεμότητα οι “διαδραστικοί πίνακες”!

“Ξέρω πολύ καλά ότι δεν είναι όλα τα σχολεία της χώρας -και να το ακούσετε αυτό παρακαλώ πολύ, ειδικά τα..

“Ξέρω πολύ καλά ότι δεν είναι όλα τα σχολεία της χώρας -και να το ακούσετε αυτό παρακαλώ πολύ, ειδικά τα παιδιά και οι γονείς-, δεν είναι όλα τα σχολεία της χώρας όπως είναι το 2ο Δημοτικό, θέλουμε όμως όλα τα σχολεία της χώρας να γίνουν σαν το 2ο Δημοτικό από πλευράς υποδομών”… Την ώρα που ο Κ. Μητσοτάκης τα έλεγε αυτά στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Γλυφάδας, Σύλλογοι και Ενώσεις Γονέων των σχολείων της Δυτικής Αττικής έκαναν κατάληψη στο γραφείο του διευθυντή της Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσης Δυτικής Αθήνας στο Αιγάλεω, διαμαρτυρόμενοι για για τις συγχωνεύσεις τμημάτων. 

Φυσικά, ο πρωθυπουργός, συνοδευόμενος από τον υπουργό Παιδείας, Κ. Πιερρακάκη δεν θα επέλεγαν ούτε ως περαστικοί να βρεθούν σε ένα από αυτά τα σχολεία. Διότι εκεί δηλώσεις όπως η ακόλουθη: “Ξέρω πολύ καλά ότι δεν είναι όλα τα σχολεία της χώρας -και να το ακούσετε αυτό παρακαλώ πολύ, ειδικά τα παιδιά και οι γονείς-, δεν είναι όλα τα σχολεία της χώρας όπως είναι το 2ο Δημοτικό, θέλουμε όμως όλα τα σχολεία της χώρας να γίνουν σαν το 2ο Δημοτικό από πλευράς υποδομών” (δήλωση του Κ. Μητσοτάκη), θα προκαλούσαν θυμηδία και οργή. 

Τι θα έλεγε για παράδειγμα στους μαθητές του 2ου Γενικού Λυκείου Θεσσαλονίκης, οι οποίοι το βράδυ της περασμένης Δευτέρας, οι μαθητές έλαβαν email από το σχολείο , το οποίο τους ενημέρωνε ότι το τμήμα της θεωρητικής κατεύθυνσης στο συγκεκριμένο σχολείο καταργείται, λόγω μικρής συμμετοχής, συγκεκριμένα οκτώ μαθητές, άρα ή να αλλάξουν κατεύθυνση ή να αλλάξουν σχολείο! Μάλιστα, στο όνομα του κόστους το Υπουργείο Παιδείας διώχνει τους μαθητές από τα σχολεία τους και συγκεκριμένα από το 2ο, 3ο, 4ο, 11ο, 16ο και 17ο ΓΕΛ.

Αδιανόητα πράγματα δηλαδή!

Σίγουρα, ούτε να το διανοηθεί να σταματήσει λίγο πριν τη Γλυφάδα, όπου οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων του 11ου και του 5ου Δημοτικού Σχολείου Αργυρούπολης, διαμαρτύρονταν για τις συγχωνεύσεις των τάξεων. Μάλλον, το επικοινωνιακό επιτελείο του Μαξίμου προφύλαξε τον … “άνακτα” από τις κακοτοπιές. 

Aυτή τη στιγμή στην Αττική δεν υπάρχει διεύθυνση χωρίς συγχωνεύσεις και καταργήσεις. Σε ολόκληρη τη χώρα, αυτή είναι η εικόνα. Στην Κρήτη συγχωνεύονται εκατοντάδες Νηπιαγωγεία και ακόμη περισσότερα Δημοτικά, ενώ σχεδιάζονται και για Γυμνάσια-Λύκεια. Στην Περιφέρεια Πελοποννήσου αναστέλλεται η λειτουργία 34 σχολείων, εκ των οποίων 21 Νηπιαγωγεία και 13 Δημοτικά, συμπεριλαμβανομένων δύο ειδικών σχολείων.

Μόνο στην Ανατολική Θεσσαλονίκη δεν εγκρίθηκαν:

  • Από το 8ο ΕΠΑΛ (Ευκλείδης) δύο τμήματα: η ειδικότητα της Γ’ τάξης του Τομέα Υγείας – Πρόνοιας, Βοηθού Οδοντοτεχνίτη, με 7 εγγραφές. Η ειδικότητα της Γ’ τάξης του Τομέα Πληροφορικής, Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ με 5 εγγραφές στην Α’ φάση.
  • Από το 6ο Εσπερινό ΕΠΑΛ (Ευκλείδης) διώχνουν ολόκληρο τομέα. Δεν ενέκριναν τμήμα του Τομέα Πληροφορικής στη Β με 8 μαθητές και στη Γ΄ τμήμα του Τομέα Πληροφορικής «Δικτύων» με 9 μαθητές.
  • Από το 17ο ΓΕΛ κόβεται στη Β΄ τάξη το τμήμα Προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών με 7 μαθητές. Σημειώνουμε ότι όχι μόνο δεν ενέκριναν το ολιγομελές αλλά εμπόδισαν και μαθητές που ήθελαν να κάνουν μετεγγραφή στο σχολείο και μάλιστα στο τμήμα προσανατολισμού θεωρητικών σπουδών!
  • Από το 16ο ΓΕΛ δεν εγκρίθηκε το τμήμα Θετικής – Υγείας της Γ Λυκείου με 6 μαθητές (3+3)
  • Στο 2ο ΓΕΛ δεν εγκρίθηκε το τμήμα Ανθρωπιστικών της Γ΄ τάξης με 8 μαθητές.
  • Από το 11ο ΓΕΛ δεν εγκρίθηκε το τμήμα Ανθρωπιστικών της Β΄ τάξης με 5 μαθητές.

Ωστόσο, χωρίς καμία συναίσθηση της πραγματικότητας είπε  “γνωρίζω ότι έχουμε ακόμα κάποιες εκκρεμότητες σχετικά με τους διαδραστικούς πίνακες. Οι διαδραστικοί πίνακες, θα το δείτε και εσείς στην πράξη, είναι μία μεγάλη καινοτομία!” 

Αυτή είναι η εκκρεμότητα για τον Κ. Μητσοτάκη! Οι σοβάδες που μόνο από τύχη δεν έχουν πέσει στα κεφάλια παιδιών και δασκάλων δεν είναι εκκρεμότητα, τα σχολεία που κλείνουν είναι μια χαρά, τα παιδιά που στοιβάζονται στις τάξεις είναι εξορθολισμός και εκπαιδευτική αναβάθμιση.

Στο μεταξύ, για την αντιμετώπιση των γερασμένων σχολικών υποδομών, η κυβέρνηση επιχειρεί να μας γυρίσει 200 χρόνια πίσω, στην εποχή των «μεγαλοευεργετών», τάζοντας χορηγίες αντί για γενναία κρατική χρηματοδότηση.

Και το κερασάκι… Ο πρωθυπουργός ζήτησε μία χάρη από τα παιδιά “να συμφωνήσουμε ότι την ώρα που είμαστε στο σχολείο το κινητό είναι στην τσάντα. Να το συμφωνήσουμε αυτό;”! Και ως δια μαγείας λύθηκαν όλα τα προβλήματα…

Κάπως έτσι αποχώρησαν πρωθυπουργός και υπουργός, ευχαριστημένοι που δεν απέφυγαν τις δύσκολες συζητήσεις και τις … απωθητικές συναντήσεις με τα πραγματικά προβλήματα στα σχολεία. 

 

 

 

Σχετικά θέματα

Απόψεις