Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Η αλλοίωση των διαλόγων σταθμάρχη – μηχανοδηγού προκύπτει από συρραφή δύο συνομιλιών – Ερωτήματα για τις ενέργειες του Π. Τερεζάκη

Συρραφή δύο συνομιλιών του μοιραίου σταθμάρχη φαίνεται πως έχει γίνει, σύμφωνα με ρεπορτάζ του «MEGA», σε ό,τι αφορά το έγκλημα..

Συρραφή δύο συνομιλιών του μοιραίου σταθμάρχη φαίνεται πως έχει γίνει, σύμφωνα με ρεπορτάζ του «MEGA», σε ό,τι αφορά το έγκλημα στα Τέμπη. 

Τα καταγραφικά του ΟΣΕ για την περιοχή της Κεντρικής Ελλάδας φυλάσσονταν στην περιοχή Μεζούρλο, σε απόσταση 500 μέτρων από τον σταθμό της Λάρισας. Από εκεί, κάποιοι παρέδωσαν στην Αστυνομία ηχογραφημένα μηνύματα και συνομιλίες ενώ -τρεις ημέρες αργότερα- άλλοι παρέδωσαν τα μονταρισμένα μηνύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας σχεδόν αμέσως από συγκεκριμένα Μέσα. 

Έτσι, στο έγγραφο της Αστυνομίας φαίνεται πως στο ένα αρχείο (με ώρα έναρξης συνομιλίας 22.54′.34” το βράδυ της τραγωδίας και διάρκεια 19”) υπάρχει ο διάλογος:

Η Λάρισα ακούει;

Ακούει. Με 47 νούμερο περνάτε κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως είσοδο, φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων.

Ευχαριστούμε πολύ.

Στο αμέσως επόμενο ηχητικό, σύμφωνα με το έγγραφο της ΕΛ.ΑΣ. (με ώρα έναρξης συνομιλίας 22.55′.04” το βράδυ της τραγωδίας και διάρκεια 17”) ο σταθμάρχης λέει «Σωτήρη πάμε». Και ο διάλογος συνεχίζεται: 

«-Βασίλη σε ακούω.

Φεύγεις, φεύγεις

Έγινε, καλό βράδυ»

Όταν εμφανίστηκαν οι συνομιλίες, τις αμέσως επόμενες ημέρες από το έγκλημα στα Τέμπη, σε συγκεκριμένα Μέσα, φαίνεται πως είχε γίνει η συρραφή των δύο συνομιλιών. Είχε δηλαδή, απαλειφθεί από την απομαγνητοφώνηση του δεύτερου αρχείου το απόσπασμα όπου ακούγεται ο μηχανοδηγός να καλεί τον σταθμάρχη («Βασίλη») και τον σταθμάρχη να απαντά «Σωτήρη, πάμε». Από το αφαιρεθέν απόσπασμα προκύπτει με σαφήνεια ότι ο δεύτερος διάλογος δεν είναι με τον μηχανοδηγό του «Intercity 62» αλλά με τον μηχανοδηγό του προαστιακού Λάρισας με το μικρό όνομα «Σωτήρης».

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Π. Τερεζάκης, καταθέτοντας στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, εκτός του ότι είχε επιχειρήσει να αποδομήσει τη σπουδαιότητα  των συστημάτων ασφαλείας, αλλά και να ρίξει όλη την ευθύνη τόσο στον μηχανοδηγό της επιβατικής αμαξοστοιχίας όσο και στον σταθμάρχη, ανέφερε πως παρέδωσε τα στοιχεία των καταγραφών στην Αστυνομία. Όμως, σύμφωνα με το «MEGA», αντί των συνομιλιών παρέδωσε τα ίχνη κίνησης που είχαν οι συρμοί πάνω στον πίνακα που υπάρχει στον ΟΣΕ και υπήρχε κατά ένα μέρος και στη Λάρισα. 

Αλλά η Αστυνομία, μετά το δημοσίευμα του Βήματος την περασμένη Κυριακή περί μονταζιέρας, ανακοίνωσε ότι έλαβε τα ηχητικά στις 3 Μαρτίου και όχι δύο μέρες νωρίτερα που λέει ο κ. Τερεζάκης ότι τα πήρε ο ίδιος.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του STAR, ο κ. Τερεζάκης σταμάτησε την εσωτερική έρευνα του Οργανισμού για τη διαρροή των ηχητικών, αν και  ο ίδιος είχε δώσει τη διαβεβαίωση για τη διενέργειά της.

Ο ίδιος έγινε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος μέσα σε δέκα μέρες από την τραγωδία και κρατά τη θέση μέχρι και τώρα. 

Σχετικά θέματα

Απόψεις