Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Διακόπτει ξανά την απευθείας σύνδεση της Ιθάκης με την Πάτρα η «Levante Ferries»

Τη διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Ιθάκης – Σάμης – Πάτρας, αποφάσισε για ακόμη μία χρονιά η εταιρία «Levante Ferries», που εκμεταλλεύεται τη συγκεκριμένη..

Τη διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Ιθάκης – Σάμης – Πάτρας, αποφάσισε για ακόμη μία χρονιά η εταιρία «Levante Ferries», που εκμεταλλεύεται τη συγκεκριμένη γραμμή, δημιουργώντας μεγάλα προβλήματα στις μετακινήσεις των κατοίκων στα δύο νησιά (Ιθάκη και Κεφαλονιά). Το «μέτρο» τίθεται σε ισχύ από την Τρίτη και για δύο μήνες, εξαναγκάζοντας το λαό σε Ιθάκη και Κεφαλονιά σε μεγάλη ταλαιπωρία, για δύο μήνες, προκειμένου να μην θιχτεί η κερδοφορία της.

Το γεγονός καταγγέλλει η ΚΟΒ Ιθάκης της ΤΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης του ΚΚΕ επισημαίνοντας για τη στάση της εταιρίας: «Μας κάνει δε “δώρο” την ακτοπλοϊκή σύνδεση με το λιμάνι της Κυλλήνης αφού αυτή η γραμμή δεν επιδοτείται. Έτσι ξαναρχίζει η Οδύσσεια των κατοίκων και των επισκεπτών του νησιού μας, ιδιαιτέρως εκείνων που δεν διαθέτουν αυτοκίνητο για ένα ταξίδι ανάγκης σε Αθήνα ή Πάτρα και αντίστροφα».

Εξηγεί πως «το απαράδεκτο καθεστώς που επιβάλλουν όλες οι εταιρείες σ’ όλη  την Ελλάδα είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της ΕΕ, της πολιτικής που ασκείται από τη σημερινή και όλες της προηγούμενες κυβερνήσεις», που υλοποιείται εκ νέου παρά και την προ δύο μηνών σύσκεψη στο δημαρχείο Ιθάκης παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας, που θίχθηκε ξανά το συγκεκριμένο ζήτημα, προκειμένου να μην επαναληφθούν τα ίδια προβλήματα.

Παράλληλα επισημαίνει: «Αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά, πως η περίφημη σύμβαση επιδότησης της γραμμής, που γεμίζει με ζεστό χρήμα από τη φορολογία του ελληνικού λαού τις τσέπες του εφοπλιστή και ανακοινώνεται με τυμπανοκρουσίες κάθε χρόνο από Κυβέρνηση, Δήμο και  Περιφέρεια, είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του εφοπλιστικού κεφαλαίου και όχι στις πραγματικές λαϊκές ανάγκες. Είναι συνέχεια των πολιτικών που εφαρμόζονται διαχρονικά από όλες τις κυβερνήσεις (ΠΑΣΟΚ- ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ και των διαφόρων συμπληρωμάτων τους)».

Σημειώνει ότι «οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, δεν πρέπει να πραγματοποιούνται για να συσσωρεύουν κέρδη οι εφοπλιστές, αλλά πρωτίστως για να εξυπηρετείται η απρόσκοπτη, συνεχής ασφαλής και φτηνή μετακίνηση των εργαζομένων και του λαού με σύγχρονα πλοία», και επιπλέον «δεν μπορούν να προσαρμόζονται ή και να καταργούνται οι συγκοινωνιακές γραμμές όποτε οι εφοπλιστές διαπιστώνουν ότι δεν πιάνουν το ποσοστό κέρδους που επιθυμούν, δεν μπορούν να βάζουν στη ζυγαριά κόστους – οφέλους, το δικαίωμα στην μεταφορά του λαού με τα κέρδη του εφοπλιστή».

Η ΚΟΒ καλεί το λαό να βγάλει τα συμπεράσματά του να σκεφτεί ότι «όσο οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες σχεδιάζονται με βάση τα συμφέροντα των εφοπλιστών, οι νησιώτες θα υφίστανται τις βαριές συνέπειες της απομόνωσης και την αίσθηση του αποκλεισμού στη ζωή τους , αφού η καπιταλιστική ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα είναι ασυμβίβαστες με την εξυπηρέτηση του λαού και των αναγκών του» και τον καλεί να παλέψει για: «Καθημερινή, απρόσκοπτη σύνδεση των νησιών με την Ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και μεταξύ των νησιών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ασφαλή και σύγχρονα πλοία. Ουσιαστική προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Μείωση της τιμής των εισιτηρίων των επιβατών και των ναύλων των οχημάτων κατά 50%. Ειδικά μέτρα για τα ΑμεΑ, τους πολύτεκνους, τους συνταξιούχους, τους φοιτητές. Μισθούς και συντάξεις, εργασιακά, ασφαλιστικά δικαιώματα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των εργατών της θάλασσας». Από 902.gr

Σχετικά θέματα

Απόψεις