Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών: «O,τι είναι ασφάλεια για τον κόσμο, για τους κυβερνώντες είναι κόστος και ό,τι είναι κόστος δεν είναι αποδεκτό»

Την πολιτική της απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών μεταφορών, στο πλαίσιο της ΕΕ, που οδήγησε στην ιδιωτικοποίηση των τρένων, οπότε και το..

Την πολιτική της απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών μεταφορών, στο πλαίσιο της ΕΕ, που οδήγησε στην ιδιωτικοποίηση των τρένων, οπότε και το 2017 πουλήθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ιταλική εταιρεία, κατήγγειλε ο Ηλίας Τρευλός,  μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών με τη ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Αθήνα 9,84» το πρωί της Τετάρτης 1η Μάρτη για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη. 

Ο τρόπος λειτουργίας του σιδηροδρόμου δεν εξασφαλίζει την ασφάλεια του μεταφορικού έργου και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την εκδήλωση τέτοιων τραγικών συμβάντων, ενώ δεν διασφαλίζεται η αποτροπή του ανθρώπινου λάθους και της άστοχης ενέργειας, που είναι απολύτως φυσιολογική -κάποια στιγμή- να γίνει.

Υπογράμμισε πως το Δημόσιο, που έχει την ευθύνη της υποδομής, δεν έχει ολοκληρώσει το έργο του ελέγχου και της σηματοδότησης της κυκλοφορίας, ενώ η ιδιωτική εταιρεία (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) χειρίζεται το προσωπικό, το τροχαίο υλικό και τα δρομολόγια με επισφαλή τρόπο.

Πρόσθεσε πως υπάρχει μεγάλη έλλειψη προσωπικού, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να δουλεύουν πολλές ώρες, με μεγάλη καταπόνηση, ενώ πολλοί από αυτούς εργάζονται με μπλοκάκια και ευέλικτες μορφές εργασίας χωρίς την ανάλογη εκπαίδευση και εξειδίκευση.

Οι εργαζόμενοι εδώ και καιρό επεσήμαναν την άθλια κατάσταση που επικρατεί στον Οργανισμό, αλλά καμία κυβέρνηση δεν αντιμετώπισε τα προβλήματα, γιατί «ό,τι είναι ασφάλεια για τον κόσμο, για τους κυβερνώντες είναι κόστος και ό,τι είναι κόστος δεν είναι αποδεκτό», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Υπενθυμίζεται ότι από τις 7 Φεβρουαρίου υπήρχε ανακοίνωση της ΔΕΣΚ για τις τραγικές ελλείψεις. 

Σχετικά θέματα

Απόψεις