Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

ΔΑΣ ΟΑΣΘ: Εγκεφαλικό ή έμφραγμα έπαθε ο οδηγός του λεωφορείου στη Θεσσαλονίκη

«Πλέον θρηνούμε και νεκρούς συμπολίτες» από την υπερεργασία, σημειώνει στην ανακοίνωσή της η παράταξη, με αφορμή το τραγικό τροχαίο στο κέντρο της πόλης

«Το θανατηφόρο τροχαίο», με θύμα μία οδηγό μηχανής που παρασύρθηκε από λεωφορείο και με δύο άλλα άτομα να έχουν τραυματιστεί, «αποτελεί παράλληλα εργατικό ατύχημα», υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της η παράταξη των εργαζομένων ΔΑΣ στον ΟΑΣΘ

Αφού εκφράζει τα συλλυπητήρια της στους οικείους της θανούσας, αλλά και καλή ανάρρωση στους τραυματίες οδηγούς αυτοκινήτων, τονίζει ότι ο οδηγός του λεωφορείου «έπαθε, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, έμφραγμα ή εγκεφαλικό εν ώρα εργασίας» και προσθέτει ότι «τέτοια περιστατικά με οδηγούς συναδέλφους έχουν συμβεί αρκετές φορές το τελευταίο διάστημα στα οποία μόνο από καθαρή τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα. Πλέον θρηνούμε και νεκρούς συμπολίτες μας!».

Υπενθυμίζει πως ως παράταξη «έχουμε επανειλημμένα αναδείξει με Δελτία Τύπου και άλλες μορφές την τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο Οργανισμός και την οποία βιώνουν οι εργαζόμενοι πολλαπλώς» και μάλιστα «δεν πέρασαν ούτε 20 ημέρες που αναδείξαμε με Δελτίο Τύπου το τόσο σοβαρό ζήτημα ασφάλειας για οδηγούς, επιβάτες και περαστικούς που εγκυμονεί η απόφαση κυβέρνησης – ΟΑΣΘ – πλειοψηφίας σωματείου για 6ήμερη εργασία οδηγών κόβοντας τα ρεπό, την ξεκούραση των εργαζομένων».

Μάλιστα, καλεί σε παράσταση διαμαρτυρίας την Παρασκευή 3 Νοέμβρη στις 10 π.μ. μπροστά στα γραφεία του ΟΑΣΘ (Παπαναστασίου 90) επισημαίνοντας πως «δεν θα αφήσουμε στην τύχη τις ζωές μας! Το “πάμε και όπου βγει” τελείωσε!». 

 
 

Και αυτό, καθώς σημειώνει πως «ζητούσαμε συγκεκριμένα πράγματα τα οποία τα διεκδικούν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ, σωματεία της πόλης και άλλοι φορείς, εδώ και καιρό» όπως 7ωρο, 5ήμερο, 35ωρο με ουσιαστικές αυξήσεις των μισθών με βάση τις σύγχρονες ανάγκες τους, προσλήψεις οδηγών και τεχνιτών με συμβάσεις αορίστου χρόνου και όχι 8μηνα, ανταλλακτικά και αναλώσιμα σε επάρκεια για τη συντήρηση των λεωφορείων και την επισκευή των βλαβών καθώς και σύγχρονα οχήματα κατάλληλα για τις κλιματικές και μορφολογικές συνθήκες της Θεσσαλονίκης, «βήματα προς αυτή την κατεύθυνση θα διασφάλιζαν το συγκοινωνιακό έργο!». Και αναρωτιέται: «Τι από αυτά έγινε;;;».

Παράλληλα, αναφέρει πως είναι έκθετη και η πλειοψηφία του σωματείου των εργαζομένων ΟΑΣΘ που «αποδέχτηκε εν μια νυκτί μέσω ΔΣ την απόφαση του υπουργείου για 6ήμερη εργασία ενώ την ίδια ώρα έχουν μαζευτεί πάνω από 300 υπογραφές συναδέλφων που αιτούνται γενική συνέλευση για να παρθεί απόφαση από τους ίδιους τους εργαζόμενους για το τόσο σοβαρό ζήτημα υγείας και ασφάλειας» και απαιτεί άμεσα η πλειοψηφία του ΔΣ να προκηρύξει τη ΓΣ όπως οφείλει!

«Κάτοικοι της Θεσσαλονίκης και εργαζόμενοι συνάδελφοι, δεν μένει τίποτα άλλο να γίνει πλέον. Έγινε και ο ΟΑΣΘ μια “κοιλάδα Τεμπών” που θρηνεί θύματα στον βωμό του κέρδους», καταλήγει η ανακοίνωση.

Σχετικά θέματα

Απόψεις