Αστυνομικός που υπηρετεί στο αστυνομικό τμήμα Ψυχικού ισχυρίζεται ότι του έκλεψαν 15.000 ευρώ από το συρτάρι του, μέσα στο γραφείο του μέσα στο αστυνομικό τμήμα! Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Μega – δείτε παρακάτω – το ποσό ήταν περίπου κάτ σαν την αποταμίευση του που τη μάζευε τα τελευταία πέντε χρόνια. Τις τελευταίες 3 εβδομάδες, υποστηρίζει, ήταν σε υπηρεσίες εκτός τμήματος. Όταν γύρισε βρήκε το συρτάρι ανοιχτό και τα χρήματα έλειπαν.Το περιστατικό έχει καταγγελθεί και την έρευνα έχει αναλάβει η ασφάλεια βορειοανατολικής Αττικής. Ο ίδιος λέει πως δεν είχε κανείς αντικλείδι.
Η κλειδαριά έχει σταλεί στα εγκληματολογικά εργαστήρια για να εξετάσουν αν πρόκειται για διάρρηξη και αν υπάρχουν αποτυπώματα.