Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Το “αόρατο χέρι της αγοράς” και το χέρι του σταθμάρχη

Οταν συνέβη το αδιανόητο έγκλημα στα Τέμπη σχεδόν ακαριαία και συντονισμένα τα φώτα έπεσαν πάνω στον σταθμάρχη… Η “γραμμή”, άλλωστε,..

Οταν συνέβη το αδιανόητο έγκλημα στα Τέμπη σχεδόν ακαριαία και συντονισμένα τα φώτα έπεσαν πάνω στον σταθμάρχη… Η “γραμμή”, άλλωστε, είχε δοθεί  “όλα δείχνουν πως το δράμα οφείλεται, δυστυχώς, κυρίως σε τραγικό ανθρώπινο λάθος” , είπε ο πρωθυπουργός και το επικοινωνιακό γαϊτανάκι ξεκίνησε.

Πολύ βολικό, αλήθεια, για να μπουν στο σκοτάδι όλα τα βήματα που οδήγησαν στην προδιαγεγραμμένη δολοφονία. 

Πάμε να δούμε, λοιπόν, ποιος ακριβώς “δημιούργησε” τον σταθμάρχη που τον “ετοιμάζουν” να σηκώσει τις αμαρτίες του κόσμου. 

Η πορεία αχθοφόρος – υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας – Σταθμάρχης έχει κι άλλες παραλλαγές όπως για παράδειγμα Σταθμάρχης ή Μηχανοδηγός – Αρχαιοφύλακας – Συνταξιούχος.

Συνταξιούχος ήταν η καλή εκδοχή… διότι υπήρχε και το “σε διαθεσιμότητα”, όπως αρκετοί εργαζόμενοι του ΟΣΕ που βρέθηκαν ξαφνικά στο Υπουργείο Πολιτισμού και από ‘κει στο δρόμο ως απολυμένοι. 

Μιλάμε για όλο αυτό που ξεκίνησε το 2010 ως δήθεν “εξυγίανση”, που στην πραγματικότητα ήταν ξεγύμνωμα και πλήρης απαξίωση του ΟΣΕ, διαδικασία που απαιτούσε και την απαλλαγή του δημόσιου φορέα από το “βάρος” εργαζόμενων που κουβαλούσαν 10ετίες συσσωρευμένης και πολύτιμης εμπειρίας.

Από εκεί κι έπειτα ήρθε ο κατακερματισμός του ΟΣΕ, οι κοινοτικές οδηγίες (με ισχύ Κορανίου!) για απελευθέρωση των σιδηροδρόμων, το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι αποικιοκρατικές μυστικές συμβάσεις, οι διαρκώς επεκτεινόμενες πλην όμως ανεκπλήρωτες συμβάσεις για σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και επικοινωνίας, οι εγκληματικές ελλείψεις στη συντήρηση του δικτύου, η τραγική υποστελέχωση και δραματική επιδείνωση των εργασιακών σχέσεων, η απαξίωση των ίδιων των εργαζόμενων, κατάσταση η οποία προφανώς αντανακλούσε και στις συνθήκες ασφαλούς μετακίνησης.

Αντιγράφουμε από το άρθρο 6, παρ. 4 της Επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας των μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που υπεγράφη το Νοέμβριο του 2018 με διετή διάρκεια: “Λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών…οι μηχανοδηγοί δύνανται να εργαστούν πέραν του πενθήμερου για 2 επιπλέον μέρες (7 συνεχόμενες ημέρες) και θα λαμβάνουν το ήμισυ των δικαιούμενων αναπαύσεων σε μηνιαία βάση. Οταν προκύπτει υπηρεσιακή ανάγκη επιτρέπεται να εργαζόνται πέραν του πενθήμερου για άλλες 4 ημέρες (μέγιστο μέχρι 9 συνεχόμενες ημέρες και να λαμβάνουν το ήμισυ των δικαιούμενων αναπαύσεων σε μηνιαία βάση”…”

Η απόσταση από τους εργαζόμενους των 9 ημερών (!) σε εκείνους των 6 μηνών με μπλοκάκι είναι πολύ μικρή! Το ίδιο μικρή είναι και η απόσταση από τον βίαια μεταταγμένο υπάλληλο  του ΟΣΕ  το 2010  στον υπάλληλο που επέστρεψε στον ΟΣΕ με αμφισβητούμενες διαδικασίες.  Διότι και στη μία και στην άλλη περίπτωση εργαζόμενοι και άνθρωποι είναι αναλώσιμοι.

Από το 2010 ως τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου 2023, τη νύχτα της τραγωδίας, οι κυβερνήσεις ήταν ΠΑΣΟΚ – ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ (με τις ουρές τους ΛΑΟΣ, ΑΝΕΛ)….

Στην πραγματικότητα ο άνθρωπος που εκείνο το μοιραίο βράδυ βρέθηκε στο πόστο του σταθμάρχη κουβάλαγε πάνω του το εγκληματικό σχέδιο διάλυσης και ξεπουλήματος του ΟΣΕ… Είναι αυτό ο ίδιος αποτέλεσμα  της “απελευθέρωσης” και του “αόρατου χεριού της αγοράς” …

Εκείνο το κλειδί κάποια στιγμή θα γύριζε λάθος… 

 

 

 

 

 

Σχετικά θέματα

Απόψεις