Καταγγελία της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Θεσσαλονίκης (ΕΝΙΘ)
Ανακοίνωση του ΔΣ της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Θεσσαλονίκης (ΕΝΙΘ)
Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από την πρεσβεία του κράτους-δολοφόνου του Ισραήλ πραγματοποίησαν το απόγευμα της Παρασκευής η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος..
Η κυβέρνηση αρνείται να ικανοποιήσει τα αιτήματα για αύξηση μισθών
Ένα αδιανόητο περιστατικό με προσαγωγές γιατρών του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής (ΨΝΑ) – «Δαφνί» καταγγέλλει ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας Ενώσεων..
Σε ομαδική παραίτηση προχώρησαν οι γιατροί της Πνευμονολογικής Κλινικής του Βενιζέλειου Νοσοκομείου Ηρακλείου Κρήτης, λόγω αδυναμίας ασφαλούς στήριξης και λειτουργίας της κλινικής με 4 μόνο..
Ασθενείς και εργαζόμενοι στο ΓΝ Παμμακάριστος εκπέμπουν SOS -- Από 4/3/25 με απόφαση της Διοικήτριας της 1ης ΥΠΕ και την σύμφωνη γνώμη του Διοικητή του νοσοκομείου το ΓΝ Παμμακάριστος τέθηκε σε καθεστώς καθημερινής πρωινής εφημέρευσης (8:00 πμ - 14:30 μμ) Δευτέρα-Παρασκευή , ακόμα και μετά την γενική εφημερία (κάθε 4 ημέρες 8:00πμ-23:00μμ). Είναι ξεκάθαρο ένα μήνα μετά την εφαρμογή της απόφασης ότι πρόκειται περί εφημερίας, και όχι απλά περί «πρωινής λειτουργίας», όπως αποπροσανατολιστικά και διόλου τυχαία αναγράφεται στο έγγραφο της Διοικήτριας και του Υπουργείου υγείας
Δε χάνει ευκαιρία ο υπουργός Υγείας Γεωργιάδης να επιτίθεται στους νοσοκομειακούς γιατρούς – ιδιαιτέρως στους συνδικαλιστές – όταν αυτοί διαμαρτύρονται για..
Να αποσυρθεί το επίμαχο ΦΕΚ που άλλαξε τον τρόπο εφημέρευσης των νοσοκομείων της 1ης ΥΠΕ και να γίνουν προσλήψεις ιατρικού και παραϊατρικού προσωπικού (νοσηλευτές, τραυματιοφορείς, βοηθοί θαλάμου κ.ο.κ.), ζητούν με επιστολή τους
Κατηγορούνται ότι δεν έκαναν ηλεκτρονικές συνταγογραφήσεις ενώ ήταν αδύνατο να τις κάνουν λόγω των ελλείψεων
«Μόνο οργή μας γεμίζουν οι χθεσινές (σ.σ. προχθεσινές) δηλώσεις του Υπουργού-εμπορίου της Υγείας, ο οποίος ανάμεσα σε άλλα ανέφερε ότι ο..
Το Ισραήλ, όχι μόνο συνεχίζει ασυγκράτητο τη σφαγή των αμάχων στη Λωρίδα της Γάζας, αλλά απαγορεύει και την είσοδο σε..
Με νέο γύρο κινητοποιήσεων απαντούν οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία της Αττικής στον σχεδιασμό της κυβέρνησης για καθημερινή εφημέρευση, που θα..
Για άλλη μια μέρα ο Υπουργός εμπορίου της Υγείας συνεχίζει τις φαιδρές επιθέσεις απέναντι στους εργαζόμενους στα νοσοκομεία, με μια..
Αυτό που με τυμπανοκρουσίες ανήγγειλαν ο πρωθυπουργός και ο υπουργός Υγείας «δεν ικανοποιεί το αίτημα μας» και «δεν δίνει λύση», τόνισε η Αφροδίτη Ρέτζιου, πρόεδρος της ΟΕΝΓΕ σχολιάζοντας στο Πρώτο Πρόγραμμα την ανακοίνωση της κυβέρνησης ότι θα δοθεί επίδομα 200 έως 600 ευρώ στους γιατρούς που θα πάνε σε άγονες περιοχές.