Την Τετάρτη 5 Μαρτίου ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης, έχει προαναγγείλει ότι θα καταθέσει πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης της ΝΔ. Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος ζητά αυτή να κατατεθεί από όλες τις «προοδευτικές δυνάμεις».
Και οι δύο πολιτικοί αρχηγοί έρχονται δεύτεροι. Την πρώτη και πιο γνήσια πρόταση μομφής την έχει ήδη καταθέσει ο λαός. Την κατέθεσε στις 28 Φεβρουαρίου στους δρόμους και τις πλατείες – και δεν ήταν «πάνω» και «κάτω» όπως επιχειρεί να τις «διχάσει» ο Μητσοτάκης γιατί ήταν παντού – σε όλη τη χώρα. Εκεί που οι φωνές ενώθηκαν για να καταγγείλουν μια κρατική δολοφονία. Το έγκλημα των Τεμπών. Αυτό που δεν τολμούν να ξεστομίσουν οι Ανδρουλάκης και Φάμελλος. Γιατί το έγκλημα έγινε από ένα κράτος που και οι δύο το έχουν υπηρετήσει…
Η δική τους πρόταση δυσπιστίας δεν στρέφεται κατά ενός κράτους που έβαλε δύο τρένα στην ίδια γραμμή, γιατί αυτή τη γραμμή την ξεπούλησαν «παρέα». Με μνημονιακούς νόμους και επιταγές που ασπάστηκαν από κοινού ιδιωτικοποίησαν τον ΟΣΕ και παρέδωσαν τον δημόσιο σιδηρόδρομο στην Hellenic Train που στο πόρισμα της για το έγκλημα των Τεμπών μας «εξήγησε» ότι όλα ήταν μια …«ατυχής σύμπτωση»!
Επειδή στην συζήτηση για την πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης Μητσοτάκη εντός του Κοινοβουλίου, οι Ανδρουλάκης, Φάμελλος, Κωνσταντοπούλου, Βελόπουλος και όλοι οι υπόλοιποι θιασώτες του καπιταλιστικούς συστήματος, θα βάλουν την «ουρά στα σκέλια» προκειμένου να συγκαλύψουν τις ευθύνες τους για την πολιτική ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων και θα ρίξουν όλο το βάρος στην ανάγκη ανάκτησης της «εμπιστοσύνης» απέναντι στην αστική Δικαιοσύνη και στους υπόλοιπους σαθρούς αστικούς θεσμούς, η πραγματική πρόταση μομφής θα πρέπει να κατατεθεί ξανά έξω από τη Βουλή.
Εκεί στους δρόμους του αγώνα, θα απαιτηθεί πραγματικά το έγκλημα στα Τέμπη να μην συγκαλυφθεί. Γιατί αυτό το έγκλημα πριν από το «μπάζωμα» της κυβέρνησης Μητσοτάκη έχει μεγάλη ιστορία. Μια ιστορία που είναι απόρροια της πολιτική της Ε.Ε, των κυβερνήσεων ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ που απελευθέρωσαν, τεμάχισαν και ιδιωτικοποίησαν τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Τον χάρισαν στην Hellenic Train πληρώνοντας μάλιστα 50 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο επιδότηση για «άγονες γραμμές» (με το Αθήνα – Θεσσαλονίκη να εντάσσεται μέσα σ’ αυτές) και όταν σ’ αυτό το δρομολόγιο χάθηκαν 57 ψυχές …οι «οπαδοί» των ιδιωτικοποιήσεων ανακάλυψαν την τραγωδία.
Ο λαός που ταρακούνησε το «σάπιο» σύστημα, το οποίο με τις πολιτικές του θέτει το κέδρος πάνω από τις ανθρώπινες ζωές και διαδήλωσε στις 28 Φεβρουαρίου οργανωμένα και με αποφασιστικότητα απαιτώντας να αποδοθεί πραγματική δικαιοσύνη και να πληρώσουν όσοι έχουν πολιτικές και ποινικές ευθύνες για το έγκλημα των Τεμπών, θα πρέπει την Τετάρτη 5 Μαρτίου να βρεθεί ξανά στους δρόμους (εκεί που καλούν εργατικές ομοσπονδίες, σωματεία και φορείς) για να περιφρουρήσει τη δική του αγωνιστική πρόταση μομφής…