Ως πανδημία χαρακτηρίζει πλέον τον κορωνοϊό ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας. Παρακολουθούμε την πορεία του ιού, σημείωσε ο επικεφαλής του ΠΟΥ, Tedros Adhanom, σε συνέντευξη Τύπου του, σημειώνοντας πως «ανησυχούμε ιδιαιτέρως και από τα ανησυχητικά επίπεδα της εξάπλωσης και της σοβαρότητάς του, και από τα ανησυχητικά επίπεδα της απραξίας». «Αποφασίσαμε λοιπόν να κηρύξουμε τον Covid–19 πανδημία», είπε. Η κήρυξη πανδημίας δεν αλλάζει τις εκτιμήσεις του ΠΟΥ σχετικά με τους κινδύνους που επιφυλάσσει ο κορωνοϊός, διευκρίνισε, σημειώνοντας, πως δεν θα αλλάξουν ούτε οι ενέργειες στις οποίες προβαίνει ο Οργανισμός, αλλά ούτε πρέπει να αλλάξουν οι πρακτικές που ακολουθούν οι πληττόμενες και μη χώρες.
Οι νεκροί σε παγκόσμιο επίπεδο φτάνουν τους 4.300 και τα κρούσματα ξεπερνούν τα 121.500, σε πάνω από 118 χώρες.
“Thousands more are fighting for their lives in hospitals.
— World Health Organization (WHO) (@WHO) March 11, 2020
In the days and weeks ahead, we expect to see the number of #COVID19 cases, the number of deaths, and the number of affected countries climb even higher”-@DrTedros #coronavirus