Από το βήμα της συγκέντρωσης στην Καισαριανή, ο Γιώργος Τάτσης, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και του Γραφείου Περιοχής της ΚΟ Αττικής ανακοίνωσε:
«Καταδικάζουμε το απαράδεκτο εμπάργκο που για δεκαετίες έχουν επιβάλλει οι Αμερικάνοι και οι σύμμαχοί τους στο νησί της επανάστασης. Τις προσπάθειες στραγγαλισμού και τις προκλητικές απειλές για ιμπεριαλιστική επέμβαση ενάντια στην ακεραιότητα και την κυριαρχία της Κούβας.
Το ΚΚΕ καλεί σε μεγάλη συγκέντρωση στις 11 Μάρτη στο Σύνταγμα με ομιλητή τον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα και με πορεία στην αμερικανική πρεσβεία, να διατρανώσουμε: Κάτω τα χέρια από την Κούβα. Η Κούβα δεν είναι μόνη!».