Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Γ. Γεραπετρίτης: “Δυστυχήματα υπάρχουν και θα υπάρχουν παντού”… τόσο απλά, τόσο κυνικά!

Η συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σήμερα ο νέος υπ. Μεταφορών Γ. Γεραπετρίτης όχι μόνο δεν έδωσε απαντήσεις, αλλά δε μετακίνησε..

Η συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σήμερα ο νέος υπ. Μεταφορών Γ. Γεραπετρίτης όχι μόνο δεν έδωσε απαντήσεις, αλλά δε μετακίνησε ούτε στο ελάχιστο την τακτική της κυβέρνησης. Δηλαδή ελαχιστοποίηση της ευθύνης της και αθώωση της ιδιωτικοποίησης.

Σύμφωνα με τον υπουργό:

  • το σύστημα τηλεδιοίκησης που δεν λειτουργεί, ωστόσο “έχει αναπτυχθεί στο 70%” (!), αλλά στην Λάρισα, σε ένα από τους μεγαλύτερους δηλαδή σιδηροδρομικούς σταθμούς δεν λειτουργούσε. 
  • Το κέντρο τοπικής τηλεδιοίκησης Λάρισας το μοιραίο βράδυ λειτουργούσε κανονικά” . Ουδέποτε ήταν εκτός λειτουργίας εκείνη την κρίσιμη βραδιά”, αλλά παραδέχτηκε ότι “πράγματι, το συγκεκριμένο κέντρο είχε μεγάλες δυσκολίες διαχρονικά”.
  • Το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού υπάρχει ως αποτέλεσμα της «υπαγωγής της χώρας σε περιοριστικούς κανόνες προσλήψεων», αλλά και του «μεγάλου κύματος συνταξιοδοτήσεων», όμως “η κυβέρνησε προσέλαβε 200 εργαζόμένους” με μπλοκάκι!
  • Και τέλοσπάντων «δυστυχήματα υπάρχουν και θα υπάρχουν παντού» (!), είπε τόσο απλά ο υπουργός και τόσο κυνικά, σαν να επρόκειτο για φυσικά φαινόμενα, επικαλούμενος  τα δυστυχήματα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και αποκρύπτοντας την κατάντια των σιδηροδρόμων λόγω της υπαγωγής τους στη λογική του κέρδους. 

Παραδέχθηκε, επίσης, ότι ο σιδηρόδρομος «υφίστατο διαχρονική υποβάθμιση που είχε να κάνει και με τη συντήρηση και με την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υποδομών. Επί 50 χρόνια λειτουργούσε με χειροκίνητα συστήματα ασφαλείας», χωρίς να πει κουβέντα για το ότι το έγκλημα φέρνει την υπογραφή της σημερινής και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων που υλοποίησαν την πολιτική της «απελευθέρωσης» και εμπορευματοποίησης για τα κέρδη του κεφαλαίου. Ενώ επανέλαβε και τα περί καθυστερήσεων στην υλοποίηση συμβάσεων, που είχε ως αποτέλεσμα να μη λειτουργούν τα συστήματα ελέγχου, αφήνοντας φυσικά στο απυρόβλητο το γεγονός ότι και αυτές είναι αποτέλεσμα της πολυδιάσπασης, των ανταγωνισμών ανάμεσα στους ομίλους, του γεγονότος ότι η ασφάλεια του λαού μπαίνει τελευταία στο ζύγι του «κόστους – οφέλους» για το κεφάλαιο. 

Φυσικά, “η σύμβαση που έχει υπογραφεί με τη “Hellenic Train” πρέπει να τηρείται», – αλίμονο, ένα δυστύχημα με 57 νεκρούς δεν αποτελεί ικανό λόγο να αλλάξεις πολιτική! – και  εξήγγειλε μέτρα όπως την υποχρεωτική ύπαρξη δύο σταθμαρχών σε κάθε σταθμό «ακόμη και αν αυτό σημαίνει λιγότερα δρομολόγια» και τη λήψη μέτρων για την ολοκλήρωση της σύμβασης αναβάθμισης.

Δεν παρέλειψε, εξάλλου, να εξαγγείλει νέο ζεστό χρήμα στους ιδιώτες που λυμαίνονται τον σιδηρόδρομο, λέγοντας ότι η κυβέρνηση θα αυξήσει τη χρηματοδότηση με τουλάχιστον 75 εκατομμύρια ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό και με 185 εκατομμύρια από το Ταμείο Ανάκαμψης. Επίσης εξήγγειλε την αλλαγή του τρόπου εκπαίδευσης του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του ΟΣΕ, αλλά και την αυστηροποίηση του πλαισίου για φθορές, κλοπές και δολιοφθορές στο δίκτυο των σιδηροδρόμων.

Και βέβαια η “έρευνα θα πάει μέχρι τέλους“, αλλά χωρίς την κυβέρνηση στο κάδρο, αφού σύμφωνα με τον υπουργό “η ευθύνη που αναλογεί στην κυβέρνηση έχει αναληφθεί”!

 

Σχετικά θέματα

Απόψεις