Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Εργαζόμενοι Μετρό – ΗΣΑΠ – Τραμ: Απεργία για το εργατικό δυστύχημα

Συγκέντρωση στα γραφεία της ΣΤΑΣΥ

Σε 24ωρη απεργία έχουν προχωρήσει σήμερα οι εργαζόμενοι στον Ηλεκτρικό, στο Μετρό και στο Τραμ, εκφράζοντας αγωνιστικά την οργή τους για το πολλαπλό εργατικό «ατύχημα»..

Σε 24ωρη απεργία έχουν προχωρήσει σήμερα οι εργαζόμενοι στον Ηλεκτρικό, στο Μετρό και στο Τραμ, εκφράζοντας αγωνιστικά την οργή τους για το πολλαπλό εργατικό «ατύχημα» που στοίχισε τη ζωή του 41χρονου συναδέλφου τους Πέτρου Γιάμαλη και τραυμάτισε δύο ακόμα εργαζόμενους, εκ των οποίων ο ένας, σκοτσέζικης καταγωγής, νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση.

Οι εργαζόμενοι αυτή την ώρα πραγματοποιούν συγκέντρωση στα γραφεία της ΣΤΑΣΥ ΑΕ («Σταθερές Συγκοινωνίες»).

Σε δήλωσή του ο Σπύρος Ρεβύθης εκπρόσωπος εργαζομένων στο ΔΣ της εταιρείας και πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ) κατήγγειλε ότι το ίδιο μηχάνημα, το οποίο παρουσίασε πρόβλημα στα φρένα με αποτέλεσμα τον θάνατο του ενός εργάτη και των τραυματισμό ακόμα δύο, είχε παρουσιάσει πάλι βλάβη (εκτροχιασμός) στις 22 Αυγούστου, στη γραμμή 1, στο ύψος της Βικτώριας.

Οι εργαζόμενοι απαιτούν να ληφθούν όλα τα μέτρα για την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων, να καταργηθούν οι εργολαβίες, να ενισχυθούν οι συγκοινωνίες με προσωπικό και μέσα, να διαλευκανθούν τα αίτια του δυστυχήματος.

Στην κοινή ανακοίνωσή τους τα σωματεία εργαζομένων στη Σταθερή Τροχιά τονίζουν ότι «η μεθοδευμένη υποβάθμιση των Μέσων Σταθερής Τροχιάς, με στόχο την ιδιωτικοποίηση και την παράδοση της συντήρησης του δικτύου σε ιδιώτες, οδηγεί σε ανθρωποθυσίες και σε δυσβάσταχτο ανθρώπινο κόστος». Απαιτούν να διαλευκανθούν «τα αίτια του δυστυχήματος και κυρίως να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για να μην υπάρξει κανένα παρόμοιο ατύχημα στο μέλλον.

Ταυτόχρονα, ζητάμε να δοθούν απαντήσεις από τη διοίκηση της εταιρείας στα κρίσιμα ερωτήματα που έχουμε θέσει για το αν είχε ελεγχθεί και από ποιον φορέα το μηχάνημα λείανσης των γραμμών, το οποίο έγινε αιτία πρόκλησης του δυστυχήματος, αν είχε γίνει κανονικά η συντήρησή του και από ποιον ελέγχθηκε κ.λπ.

Κυρίως όμως διεκδικούμε να ενισχυθεί με προσωπικό και μέσα το εργατοτεχνικό προσωπικό της ΣΤΑΣΥ, ώστε να σταματήσουν οι αναθέσεις εργασιών συντήρησης σε εργολάβους».

 

Σχετικά θέματα

Απόψεις