Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

«Δεν είναι η κακιά η ώρα που σκοτώνει»

Δεκάδες άνθρωποι συγκεντρώθηκαν αργά το απόγευμα της Τετάρτης στην πλατεία του ΟΣΕ, έξω από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας για να διαμαρτυρηθούν..

Πρόσθεσε τον Ημεροδρόμο στην Google

Δεκάδες άνθρωποι συγκεντρώθηκαν αργά το απόγευμα της Τετάρτης στην πλατεία του ΟΣΕ, έξω από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας για να διαμαρτυρηθούν για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα.

Στην πλατεία σχημάτισαν με κεριά τη λέξη Τέμπη, το σήμα του πένθους και τη σημερινή ημερομηνία, ενώ άλλοι κρατούσαν πανό και πλακάτ με συνθήματα.

Διαμαρτυρία έξω από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας

Σχετικά θέματα

Post
Filter