Ανακοίνωση-καταγγελία εξέδωσε ο Σύλλογος Εργαζομένων στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας του Ν. Πρέβεζας, στην οποία επισημαίνει την ανεπάρκεια της στρατηγικής της 6ης ΥΠΕ για τα Κέντρα Υγείας εν μέσω μάλιστα πανδημίας.
Η ανακοίνωση του Συλλόγου αναφέρει: «Ο Σύλλογος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Ν. Πρέβεζας ομόφωνα καταγγέλλει την ανεπάρκεια της διοίκησης της 6ης ΥΠΕ, να στελεχώσει τα Κέντρα Υγείας του Νομού με επαρκή αριθμό ιατρών εν μέσω πανδημίας με αποτέλεσμα την απορρύθμιση των δομών υγείας και με επακόλουθες μετακινήσεις ιατρικού και λοιπού προσωπικού που προκαλούν ντόμινο αντιδράσεων χωρίς να λύνουν ουσιαστικά το πρόβλημα.
Ο Σύλλογος Εργαζομένων ζητά:
-
Άμεση στελέχωση των Κέντρων Υγείας με ιατρικό προσωπικό
-
Υγιή δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ επιστημονικά υπεύθυνων και διοίκησης της 6ης ΥΠΕ
-
Ολοκληρωμένη στρατηγική αναμόρφωσης για την Α’/μια Φροντίδα Υγείας.