Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε, για μια ακόμα φορά, ότι η Ουάσινγκτον βρίσκεται «πολύ κοντά» στην επίτευξη συμφωνίας με την Ουκρανία και τη Ρωσία. «Θα τα καταφέρουμε», ισχυρίστηκε ο Τραμπ σε εκδήλωση πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών στον Λευκό Οίκο. «Επομένως, νομίζω ότι πλησιάζουμε πολύ κοντά σε μια συμφωνία», είπε.
Από την πλευρά του ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι δήλωσε σήμερα ότι το Κίεβο θέλει να προχωρήσει με μια συμφωνία που υποστηρίζεται από τις ΗΠΑ. Εμφανίστηκε «έτοιμος» να συζητήσει τα «ευαίσθητα σημεία» της συμφωνίας με τον Τραμπ σε συνομιλίες που, όπως είπε, θα πρέπει να περιλαμβάνουν και Ευρωπαίους «συμμάχους».
Σε ομιλία του προς τη λεγόμενη Συμμαχία των Προθύμων, αντίγραφο της ήρθε στο φως της δημοσιότητας μέσω του Reuters, ο Ζελένσκι κάλεσε τους Ευρωπαίους ηγέτες να καταλήξουν σε ένα πλαίσιο για την ανάπτυξη μιας «δύναμης διαβεβαίωσης» στην Ουκρανία και να συνεχίσουν να υποστηρίζουν το Κίεβο για όσο διάστημα η Μόσχα δεν δείχνει προθυμία να τερματίσει τον πόλεμό της.
Την ίδια ώρα, πάντως, η Ρωσία δηλώνει: Δεν μας εξυπηρετεί το ευρωπαϊκό σχέδιο – Δεν έχουμε ιδέα τι περιλαμβάνει η νέα πρόταση Τραμπ…