7 Για το αεροδρόμιο των Σπάτων

ANTI - Τεύχος 568 - Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 1995 (σελ. 20-21)

Με ανακοίνωσή του ο πρωθυπουργός, πλαισιούμενος από τους υπουργούς του κ. Λαλιώτη και κ. Γείτονα ανήγγειλε ότι αποφασίστηκε η ανάθεση του «έργου πνοής» όπως το χαρακτήρισε, για την κατασκευή – και εκμετάλλευση – του νέου αεροδρομίου στα Σπάτα.

Η ανάθεση έγινε στην ίδια εταιρεία με την οποία είχε συμφωνήσει ο κ.Μάνος και θα υπέγραφε εάν καθυστερούσε η πτώση της κυβέρνησης Μητσοτάκη λίγες ώρες ακόμη. Τότε το ΠΑ.ΣΟ.Κ. μιλούσε για «τη ληστρική ανάθεση, για αποικιοκρατικές συμβάσεις» κ.λπ., κ.λπ. και θριαμβολογούσε που δεν πρόλαβε ο κ. Μάνος να υπογράψει τη σύμβαση.

Σήμερα θριαμβολογεί γιατί το ίδιο υπογράφει την ίδια περίπου σύμβαση. Τι άλλαξε λοιπόν;

Σε επόμενο τεύχος θα επανέλθουμε με λεπτομέρειες στην όλη ιστορία για μια ακόμη φορά. Προς το παρόν θέτουμε μερικά απλά ερωτήματα.

  • Ποιος είναι ο προϋπολογισμός του έργου σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αρμοδίων υπηρεσιών;

  • Πώς αναλύεται το κατ’ αποκοπήν τίμημα της εργολαβίας και συγκεκριμένα ποσότητες κάθε εργασίας και αντίστοιχη τιμή μονάδος, δηλαδή αναλυτικός προϋπολογισμός του έργου όπως αντίστοιχα είχε προβλεφθεί από το περιώνυμο παράρτημα της σύμβασης για το Μετρό και παρέμεινε μυστικά κλεισμένο μέχρι τη στιγμή της αποκάλυψης του, από το ΑΝΤΙ;

  • Το τεχνικό αντικείμενο του έργου είναι κλειστό ή προβλέπονται ανεξέλεγκτες αλλαγές και προσθήκες;

  • Πως πληρώνεται σταδιακά ο εργολάβος, ώστε να εξασφαλίζεται η συνέχεια του έργου από το Ελληνικό Δημόσιο;

Αυτά ως προς την κατασκευή. Αλλά τώρα, ως προς την εταιρεία που θα συσταθεί για την διαχείριση και εκμετάλλευση του έργου, υπάρχουν μια σειρά από άλλα ερωτηματικά – και αντίστοιχες «δύσκολες απαντήσεις» – στα οποία θα επανέλθουμε εν καιρώ.

Ετικέττες: , , , , ,

Διαφήμιση

tiniakos

Διαφήμιση

Τα σχόλια δεν είναι διαθέσιμα

Άποστολή άρθρου μέσο Email