Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Ο Σκρέκας εμπαίζει το λαό – “Αίσθηση” (!) η ακρίβεια – “Δεν έχουν υπερκέρδη τα σούπερ μάρκετ, βάλαμε πλαφόν”!

Τα λεκτικά  “μαργαριτάρια” και τα πολιτικά ψεύδη που ακολουθούν ειπώθηκαν – όλα μαζεμένα – σήμερα το πρωί από τον Κώστα..

Τα λεκτικά  “μαργαριτάρια” και τα πολιτικά ψεύδη που ακολουθούν ειπώθηκαν – όλα μαζεμένα – σήμερα το πρωί από τον Κώστα Σκρέκα. Ειπώθηκαν χωρίς ίχνος συστολής και ντροπής μπροστά σε έναν λαό που αγκομαχάει να επιβιώσει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που ο πρωθυπουργός είπε τα αντίστοιχα ψεύδη πριν δύο ημέρες. 

“Απολαύστε” το μέγεθος της κοροϊδίας… είπε, λοιπόν, ο υπουργός Ανάπτυξης: 

  • Υπάρχουν τρεις παράγοντες που καθορίζουν την αύξηση των τιμών…. Ο ένας από τους τρεις είναι “η αίσθηση του καταναλωτή”! Δηλαδή, δεν είναι πραγματική η αύξηση… Είναι απλώς μία αίσθηση ότι – για παράδειγμα – το ελαιόλαδο έχει αυξηθεί κατά 212% σε 14 μήνες. 
  • Αυτός ο φωστήρας της οικονομικής επιστήμης είπε επίσης ότι «στο σύνολο της κατηγορίας ενός προϊόντος χρειάζεται πιο επιστημονική μέθοδος για να δεις πού πάει η αγορά»! Με άλλα λόγια, πριν ξεκινήσουμε για το σούπερ μάρκετ πρέπει να περάσουμε από το London School of Economics για να μας πει – επιστημονικά – αυτό που η τσέπη μας καταλαβαίνει δραματικά. 
  • Και συνεχίζουμε με το κρεσέντο εμπαιγμού: «Το e-katanalotis άνοιξε τα ματάκια στον κόσμο». Πώς το έκανε αυτό; Θαυμάστε σκεπτικό του υπουργού: «Αυτή την απόκλιση (σ.σ στις τιμές ίδιων προϊόντων, δηλαδή την αισχροκέρδεια) τη γνωρίζει ο καταναλωτής με το e-katanalotis που έκανε η κυβέρνησή μας, με τη διαφάνεια που έχουμε διασφαλίσει». Ως παράδειγμα εφερε πάνες που στην πιο φτηνή αλυσίδα πωλούνται προς 7,96 ευρώ και στην πιο ακριβή προς 14,42 ευρώ.
  • Αλλά προσέξτε: γιατί η αλυσίδα σούπερ – μάρκετ πουλάει πιο ακριβά … δεν μας ενδιάφερει! «Το πουλάει ακριβότερα για διάφορους λόγους που δεν ενδιαφέρουν αυτή τη στιγμή», είπε ο υπουργός. 
  • Τον ενδιέφερε όπως να υποδείξει πως πρέπει να ψωνίζουμε, επειδή εμείς δεν ξέρουμε… “«Μπαίνεις μέσα στο e-katanalotis πριν φύγεις από το σπίτι σου, κάνεις τη λίστα με τα προϊόντα που θέλεις να αγοράσεις, τσεκάρεις σε ποιο σούπερ μάρκετ μπορείς να τα αγοράσεις φθηνότερα και μπορεί να γλιτώσεις και 10 και 15%. Δεν τα ξέρουν καλά οι καταναλωτές». Το γεγονός ότι τα σούπερ μάρκετ λειτουργούν ως καρτέλ, όπου το καθένα από αυτά να είναι πιο φτηνό σε ορισμένα προϊόντα με ακριβότερο σε άλλα με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να πρέπει να κάνει περιοδεία στα σούπερ – μάρκετ για να αγοράζει από το καθένα το φθηνότερο, προφανώς και δεν διαφεύγει του υπουργού… 
  • Αλλά στην προκειμένη περίπτωση τον ενδιέφερε να…απογειώσει  την οικονομική σκέψη και τον πολιτικό σαλτιμπαγκισμό… “«Έχουν υπερκέρδη τα σούπερ μάρκετ;» αναρωτήθηκε και κατέληξε ο φωστήρας των οικονομικών αναλύσεων: «θα είχαν υπερκέρδη εάν δεν βάζαμε το πλαφόν»! Εδώ αυτοκτονεί όχι μόνο η λογική, αλλά και η αλήθεια… Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα για τα σούπερ μάρκετ για το έτος 2023 ο συνολικός τζίρος  ξεπέρασε τα 11 δισ. ευρώ!

Αλλά, ο υπουργός δεν το ξέρει… έβαζε πλαφόν! 

Σχετικά θέματα

Απόψεις