Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Κομμωτήρια ξιπασιάς

«Να ζητήσει δημόσια συγγνώμη από όλες τις γυναίκες της πόλης του Περάματος», ζητά με δήλωσή του ο Δήμαρχος Περάματος Γ...

«Να ζητήσει δημόσια συγγνώμη από όλες τις γυναίκες της πόλης του Περάματος», ζητά με δήλωσή του ο Δήμαρχος Περάματος Γ. Λαγουδάκης για την απρεπή τοποθέτηση της δημοσιογράφου Ιωάννας Μάνδρου, η οποία σήμερα είπε τα ανήκουστα παριστάνοντας την διανοούμενη. Η τοποθέτηση της, άποψη ακραίου κοινωνικού ρατσισμού, έχει εξοργίσει όχι μόνο τους πολίτες του Περάματος και του Πειραιά, αλλά και όλης της Ελλάδας.

Η Ιωάννα Μάνδρου είπε χαρακτηριστικά για τη Μάγδα Φύσσα:

«Δεν είναι μία γυναίκα διανοουμένη, που στέκεται για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Είναι μία γυναίκα που ζει στο Πέραμα. Είναι μία γυναίκα που είχε έναν άντρα ναυτεργάτη, δηλαδή όποτε είχε δουλειά, στη χάση και στη φέξη, δηλαδή ανήκει σε κοινωνικά στρώματα που δεν περιμένεις και τέτοιες συμπεριφορές. Δηλαδή οι άνθρωποι… και φοβούνται και εκφράζουν με διαφορετικό τρόπο την αντίστασή τους. Την είδατε και πόσο κόσμια είναι. Και να προσθέσω και κάτι ακόμα; Και πόσο περιποιημένη. Την είδατε καμιά μέρα στη δίκη αχτένιστη;».

«Μάλλον η κυρία Μάνδρου» σημειώνει η ο δήμαρχος Περάματος «μπερδεύτηκε, καθώς νόμιζε πως μιλάει με εκείνους που θεωρούν την πλειοψηφία των ανθρώπων «πλέμπα», χωρίς ποιότητα, αισθητική και επίπεδο. Αυτοί οι πληβείοι -κατ’ αυτούς- όταν αγωνίζονται για την ελευθερία και τα ανθρώπινα δικαιώματα, πρέπει να κατηγορούνται για αναρχία και διασάλευση της κοινωνικής ειρήνης. Να πληροφορήσουμε την δικαστική ρεπόρτερ του ΣΚΑΪ πως θα ήταν τιμή μας η κυρία Μάγδα Φύσσα να ήταν από το Πέραμα, αλλά διαμένει στο γειτονικό Κερατσίνι, περιοχή όπου συνέβη η δολοφονία του Παύλου Φύσσα, γεγονός που θα έπρεπε να γνωρίζει. Παρ’ όλα αυτά είναι η μάνα του αντιφασιστικού αγώνα, συνεπώς και του Κερατσινίου, του Περάματος, της Ελλάδας, της Ευρώπης και του κόσμου όλου.  Να την πληροφορήσουμε επίσης πως οι γυναίκες των περιοχών μας είναι ευπρεπείς, καλοντυμένες, εργάζονται με φιλοτιμία και αξιοπρέπεια, είναι άξιες μητέρες, εκφράζουν μεστό λόγο, ενώ ζητούν συγγνώμη όταν κάνουν κάποιο λάθος. Το τελευταίο προτέρημα θα ήταν καλό να το λάβει υπ’ όψιν της η κυρία Μάνδρου, ιδιαίτερα από τη στιγμή που εκφράζει δημόσιο λόγο.»

Όχι μόνο συγγνώμη δε ζητάει η κυρία Μάνδρου, αλλά αφού αυτοεπαινείται για τους δικούς της αγώνες απευθύνεται σε όσους την κρίνουν γράφοντας:

«Η αλητεία έχει και όρια της. Δεν προέβην σε κανένα κοινωνικό η άλλο διαχωρισμό για τη μητέρα Φύσσα στην οποία δημόσια και κατ’ επανάληψη έχω εκφράσει το σεβασμό μου, όπως έκανα και σήμερα το πρωί. Μίλησα για την εμφάνιση της για να καταδείξω το συγκροτημένο της προσωπικότητά της και επαίνεσα δημόσια την παρουσία της στη δίκη και ως μάνα και ως πολίτη και ως σύμβολο της αντιμετώπισης του ναζιστικού φαινομένου. Αλλού αυτά. Όχι σε μένα. Η αλητεία και η εκτόξευση λάσπης σε μένα δεν πιάνουν. Αλλού παιδιά.»

Λες και η εμφάνιση ή το κομμωτήριο είναι το χαρακτηριστικό της Μάγδας Φύσσα και κάθε γυναίκας που αγωνίζεται εναντίον κάθε ναζιστικού φαινομένου, ή για το δίκιο της τάξης της. Ποιες άλλες γυναίκες ξέρει η κυρία Μάνδρου δηλαδή, να μάχονται για τα ανθρώπινα δικαιώματα, αν όχι γυναίκες σαν τη Μάγδα Φύσσα, σαν τις γυναίκες του Περάματος, του Κερατσινίου; Αλήθεια από ποια κοινωνικά στρώματα περιμένει «τέτοιες συμπεριφορές», αν όχι από αυτά τα στρώματα που αγωνίζονται μια ζωή και πληρώνουν και το τίμημα.

Όπως και να έχει, τα κομμωτήρια ξιπασιάς δεν υπάρχουν στα κοινωνικά στρώματα τα οποία περιγράφει, όπως καταλαβαίνει, η κυρία Μάνδρου. 

 

Σχετικά θέματα

Απόψεις