Η θερμοκρασία θα πέσει, και μάλιστα σε επίπεδα κάτω από τα κανονικά για την εποχή, αναφέρει ο μετεωρολόγος Θοδωρής Κολυδάς σε ανάρτησή του. Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο διευθυντής της ΕΜΥ, «η διατήρηση των θερμοκρασιών σε επίπεδα κατά 3 με 5 βαθμούς Κελσίου κάτω από τα κανονικά επίπεδα θα αποτελέσει το κυριότερο χαρακτηριστικό του καιρού, ενώ μονοψήφιες ελάχιστες τιμές θερμοκρασίας αναμένονται στα περισσότερα ηπειρωτικά».