Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Γιατί, άραγε, αυτή η επίθεση στο Skroutz;

του Δημήτρη Κανελλόπουλου από efsyn.gr

Σας λέω το story εν τάχει: το ηλεκτρονικό κατάστημα 365shop που συμμετείχε στην πλατφόρμα του skroutz.gr έβαλε ξαφνικά λουκέτο με αποτέλεσμα καταναλωτές που είχαν πληρώσει διάφορα προϊόντα να μην τα λάβουν ποτέ.

Η πλατφόρμα του skroutz δεν έφταιγε, όπως παράδειγμα δεν φταίει και η viva (που πουλάει εισιτήρια) αν δεν γίνει μία συναυλία. Το skroutz ωστόσο το πήρε πάνω του και, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, «η εταιρεία έχει ήδη απαντήσει σε 492 emails καταναλωτών στα οποία είτε προσφέρει αποζημίωση με μορφή κουπονιού ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας, είτε στηρίζει και βοηθά τους καταναλωτές που έκαναν την αγορά τους με κάρτα (χρεωστική η πιστωτική) να λάβουν πίσω τα χρήματά τους».

Να σας πω εδώ ότι κάτι παρόμοιο έκανε και η viva προ τριετίας όταν ένας ξένος διοργανωτής συναυλιών βάρεσε κανόνι κι εξαφανίστηκε. Η viva προκειμένου να μην χάσουν τα χρήματά τους όσοι είχαν αγοράσει εισιτήρια για τις συγκεκριμένες συναυλίες, το πήρε πάνω της και τις διοργάνωσε η ίδια! Ενώ δεν ήταν δουλειά της, ούτε και υποχρέωσή της. Προφανώς δεν ήθελε να δημιουργηθεί ζήτημα στην ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίων και κάλυψε τη ζημιά από μόνη της. Ο,τι πάνω κάτω κάνει τώρα και το skroutz.

Αυτά είναι τα γεγονότα αλλά το ζήτημα που με «προβλημάτισε» είναι άλλο. Μου έκανε εντύπωση ότι από χθες, νωρίς το πρωί, βγήκαν διάφορα ΜΜΕ και μιλούσαν για απάτη μέσω του skroutz. Κι έγραφαν εναντίον του. Από αχάραγα.

Ενδεικτικά κάποιοι τίτλοι:

  1.  #Cancel_Skroutz: Οργή στα social media για μεγάλη διαδικτυακή απάτη μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας
  2.  #Cancel_Skroutz: Καταγγελίες στα κοινωνικά δίκτυα για διαδικτυακή απάτη μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας
  3.  #Cancel_Skroutz: Σωρεία καταγγελιών στα social media για διαδικτυακές απάτες
  4.  #Cancel_Skroutz: Διαδικτυακή απάτη μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας.


Το παράδοξο είναι που έγραφαν για χαμό στα social media, για οργή, για #Cancel_Skroutz χωρίς να να υπάρχει το παραμικρό εκείνη την ώρα. Παραπληροφόρηση αλλά δεν πειράζει, ας το θεωρήσουμε δημοσιογραφική υπερβολή.

Ένα ακόμα παράδοξο είναι που μερικά ΜΜΕ -ιδιοκτησίας ή επιρροής Βαγγέλη Μαρινάκη- είχαν ακριβώς τον ίδιο τίτλο:

  • Παραπολιτικά: Καταγγελία – κόλαφος κατά της Skroutz για εξαπάτηση πελατών
  • in.gr: Καταγγελία – κόλαφος κατά της Skroutz για εξαπάτηση πελατών
  • Τα ΝΕΑ: Καταγγελία – κόλαφος κατά της Skroutz για εξαπάτηση πελατών
  • To BHMA: Καταγγελία – κόλαφος κατά της Skroutz για εξαπάτηση πελατών

Πολλοί στο Twitter, θεώρησαν πως όλο αυτό εναντίον του skroutz από τα συγκεκριμένα ΜΜΕ, έγινε επειδή ξεκίνησε πριν από λίγες εβδομάδες το shopflix. Τι εστί shopflix; Αντιγράφω από το businessdaily.gr: «Ο ανταγωνισμός στο ηλεκτρονικό εμπόριο αναμένεται να ενταθεί στο τέλος του τριμήνου, καθώς αναμένεται να λειτουργήσει το Shopflix.gr που δημιουργεί η Wellcomm στην οποία έχει εισέλθει μετοχικά και ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης. Η νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου θα συνεργάζεται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Courier Center που ανήκει επίσης στον όμιλο Μαρινάκη από τον Ιούνιο του 2021».

Δεν ξέρω αν όντως κάποια ΜΜΕ που ανήκουν στον Βαγγέλη Μαρινάκη έγραψαν εναντίον του skroutz λόγω του shopflix. Ούτως ή άλλως ήταν είδηση κι έπρεπε να τη δημοσιεύσουν. Αλλά δημιουργεί εντύπωση ο κοινός τίτλος! Δημιουργεί υποψίες η σπουδή τους. Αφήστε δε που έμοιαζε κωμικοτραγικό να διαβάζεις από κάτω για το κακό skroutz και από πάνω να υπάρχει τεράστια διαφήμιση του shopflix.

Δεν ξέρω επίσης αν το #Cancel_Skroutz δημιούργησε «οργή στα social media» όπως έγραφαν τα ΜΜΕ, ξέρω όμως ότι δημιούργησε αντίδραση με αποτέλεσμα στο Twitter να γίνει Νο 1 το #cancel_shopflix. Οταν υπάρχει δράση υπάρχει και η αντίδραση. Και μόνο οργή δεν βλέπαμε στο Twitter για το skroutz αλλά υποστηρικτικά σχόλια.

του Δημήτρη Κανελλόπουλου από efsyn.gr 

Σχετικά θέματα

Απόψεις