Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Οι σταθμοί διοδίων φυτρώνουν σαν μανιτάρια!

Νέα α χαράτσια διοδίων μπήκαν σε λειτουργία από τα μεσάνυχτα στην Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας. Ειδικότερα η «Κεντρική Οδός Α.Ε.», ανακοίνωσε..

Νέα α χαράτσια διοδίων μπήκαν σε λειτουργία από τα μεσάνυχτα στην Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας. Ειδικότερα η «Κεντρική Οδός Α.Ε.», ανακοίνωσε χτες ότι αρχίζουν τη λειτουργία τους οι πλευρικοί σταθμοί διοδίων Μώλου και Μπράλου (Θερμοπυλών), με βάση τον πρόσφατο νόμο που ψήφισε η συγκυβέρνηση με τον οποίο αναθεώρησε τις συμβάσεις παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων, προσφέροντας «γην και ύδωρ» στους μεγαλοεργολάβους προκειμένου να γίνει η επανεκκίνηση των έργων. Πρόκειται για δύο σταθμούς που θα εισπράττουν διόδια από τους οδηγούς ακόμη και για τοπικές διαδρομές, από το σπίτι στο χωράφι και από τη δουλειά στο σπίτι!

Οι τιμές στα διόδια τελών που θα ισχύσουν είναι οι ακόλουθες:

Κατηγορία  Οχήματος

Τύπος Οχήματος

Τιμή (€)

Μώλος

Μπράλος (Θερμοπύλες)

Κατηγορία 1

Δίκυκλα, τρίκυκλα

0,20

0,30

Κατηγορία 2

Ελαφρά οχήματα

0,35

0,45

Κατηγορία 3

Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις (4) άξονες

0,85

1,15

Κατηγορία 4

Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις (4) ή περισσότερους άξονες

 

 

 

Το νέο χαράτσωμα είναι αποτέλεσμα της πολιτικής ιδιωτικοποίησης των εθνικών οδικών αξόνων, όχι μόνο της σημερινής συγκυβέρνησης, αλλά και των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Αποτέλεσμα της πολιτικής αυτής είναι ο ελληνικός λαός από το 2008 να αναγκάζεται να πληρώνει πανάκριβα χαράτσια διοδίων, καθώς αυξήθηκαν ακόμη και κατά 500%, ανάλογα με την κατηγορία του οχήματός του!

Αξίζει να σημειωθεί ότι με την πρόσφατη αναθεώρηση των, έτσι κι αλλιώς, ληστρικών συμβάσεων  στην οποία προχώρησε η κυβέρνηση, προσέφερε στους κατασκευαστικούς ομίλους επί πλέον άλλα 2,2 δισ. ευρώ από το δημόσιο κορβανά, για έργα που υποτίθεται πως θα κατασκευάζονταν με … «αυτοχρηματοδότηση» από τους ίδιους, για να τα εκμεταλλεύονται για 35 ολόκληρα χρόνια! Ο λαός δηλαδή πληρώνει πια πολλαπλά για τα δημόσια έργα για να κονομούν οι κατασκευαστές: Και για την κατασκευή, μέσω επιδοτήσεων και χρηματοδοτήσεων και για τη λειτουργία, μέσω της πληρωμής χαρατσιών διοδίων. «Λεφτά υπάρχουν», σύμφωνα και με τη σημερινή  κυβέρνηση, λοιπόν, αλλά μόνο για τους μεγαλοεργολάβους…

Απόψεις