Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Αστικές συγκοινωνίες σε εγκατάλειψη – Τμήμα γυάλινης πόρτας λεωφορείου έπεσε πάνω σε γυναίκα στη Θεσσαλονίκη

Γυάλινο μέρος πόρτας αστικού λεωφορείου που έκανε το δρομολόγιο Φίλυρο – ΝΣ Σταθμός, αποκολλήθηκε και έπεσε πάνω σε μια κοπέλα..

Γυάλινο μέρος πόρτας αστικού λεωφορείου που έκανε το δρομολόγιο Φίλυρο – ΝΣ Σταθμός, αποκολλήθηκε και έπεσε πάνω σε μια κοπέλα που περίμενε να επιβιβαστεί, χωρίς ευτυχώς να την τραυματίσει.

Το περιστατικό σημειώθηκε τις προηγούμενες μέρες, στον τερματικό σταθμό του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης.

Φτάνοντας το αστικό στο τέρμα, ο οδηγός άνοιξε τις πόρτες και εκείνη τη στιγμή, το γυάλινο μέρος από την μπροστινή πόρτα αποκολλήθηκε και καταλήγοντας στο έδαφος βρήκε στο δεξί πόδι και μια νεαρή γυναίκα που περίμενε να επιβιβαστεί, χωρίς ευτυχώς να την τραυματίσει.

Το περιστατικό αυτό, μακραίνει τον κατάλογο των ατυχημάτων στις Μεταφορές που δεν έχει τελειωμό, σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Κομματική Οργάνωση ΟΑΣΘ και ζητά να διερευνηθούν τυχόν ευθύνες ελλιπούς συντήρησης του λεωφορείου.

Μεταξύ άλλων αναφέρει: «Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τον Δεκέμβρη, που ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής σε επίσκεψή του στον ΟΑΣΘ δήλωνε πως “έχουμε αφήσει τον χειρότερο εαυτό των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης πίσω μας” συμπληρώνοντας τις άλλες τραγικές δηλώσεις του για ασφάλεια στον σιδηρόδρομο, ενώ αυτός τροχιοδρομούσε με απανωτά ατυχήματα προς το έγκλημα των Τεμπών.

Το λεωφορείο στο οποίο έγινε το ατύχημα έκανε το δρομολόγιο Φίλυρο – ΝΣ Σταθμός. Αφορά δηλαδή, γραμμή, που ενώ ήταν προηγούμενα στη δικαιοδοσία του ΟΑΣΘ, στα πλαίσια της ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών πλέον έχει παραδοθεί στα ΚΤΕΛ. Δρόμο που άνοιξε νομοθετικά ο ΣΥΡΙΖΑ, προλαβαίνοντας να δώσει κάποιες γραμμές στα ΚΤΕΛ πριν παραδώσει τη σκυτάλη στη ΝΔ για να συνεχίσει στον ίδιο δρόμο, παραδίδοντας πολύ περισσότερες.

Οι φωνές που μετά από κάθε συμβάν ασφάλειας στην αστική συγκοινωνία προσπαθούν να υποβαθμίσουν τα γεγονότα μιλώντας για “φυσιολογικό γεγονός”, “εντός των αναμενόμενων ποσοστών ατυχημάτων”, θέλουν να μας συνηθίσουν στη θυσία της ασφάλειας και των ζωών μας προκειμένου να συνεχίσουν να μεγαλώνουν τα κέρδη τους εργολάβοι και επιχειρηματικοί όμιλοι.

Δεν είναι “φυσιολογικό” στον 21ο αιώνα να ρισκάρουμε τη ζωή μας κορώνα-γράμματα κάθε φορά που μπαίνουμε σε ένα μέσο μεταφοράς. Αυτό που είναι “φυσιολογικό” είναι να καταργηθεί το κέρδος στις Μεταφορές, και ειδικότερα στην αστική συγκοινωνία, γιατί αυτό είναι που γυρνάει αιώνες πίσω τη δυνατότητά μας για ασφαλή και ποιοτική συγκοινωνία».

Τονίζει, επίσης, ότι απαιτείται τόσο “η αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών” όσο και η “κατάργηση της ιδιωτικοποίησης της αστικής συγκοινωνίας, είτε με τη μορφή του leasing λεωφορείων, είτε με την παράδοση γραμμών στα ΚΤΕΛ”.

Τονίζει ότι το ΚΚΕ βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του αγώνα για Μεταφορές κοινωνικό αγαθό για όλους και όχι εμπόρευμα πεδίο κερδοφορίας για λίγους. Και παράλληλα καλεί τους εργαζόμενους και τον λαό, στις επερχόμενες εκλογές να τιμωρήσουν όλα τα κόμματα που συνέβαλαν στη σημερινή κατάσταση της αστικής συγκοινωνίας. «Με δυνατό ΚΚΕ μπορούμε να διεκδικήσουμε σύγχρονη ασφαλή και φθηνή αστική συγκοινωνία».

 

Σχετικά θέματα

Απόψεις