Just in

Όλα τα νέα
Imerodromos logo
 

Όταν η εθνική ομάδα της ΕΣΣΔ αρνήθηκε να παίξει στο γήπεδο – στρατόπεδο συγκέντρωσης του Πινοσετ

Πενήντα δύο χρόνια συμπληρώνονται από τότε που η Σοβιετική Ένωση αρνήθηκε να διεκδικήσει τη συμμετοχή της στο Μουντιάλ 1974, στέλνοντας μήνυμα καταδίκης της δικτατορίας του Πινοσέτ σε όλο τον κόσμο

Πρόσθεσε τον Ημεροδρόμο στην Google

Πενήντα δύο χρόνια συμπληρώνονται από τότε που η Σοβιετική Ένωση αρνήθηκε να διεκδικήσει τη συμμετοχή της στο Μουντιάλ 1974, στέλνοντας μήνυμα καταδίκης της δικτατορίας του Πινοσέτ σε όλο τον κόσμο.

Στις 21 Νοεμβρίου 1973 ήταν προγραμματισμένος να διεξαχθεί ο επαναληπτικός αγώνας play-off για την πρόκριση στο Μουντιάλ 1974, μεταξύ Χιλής και Σοβιετικής Ένωσης. 

Όμως μετά το ματς στη Μόσχα (0-0), η ΕΣΣΔ αρνήθηκε να ταξιδέψει στη Χιλή για να αγωνιστεί στο στάδιο που η χούντα του Πινοσέτ μετά το πραξικόπημα και την δολοφονία του νόμιμα εκλεγμένου προέδρου Σαλβαδόρ Αλιέντε, είχε μετατρέψει σε ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης. 

Οι Σοβιετικοί ζήτησαν ο αγώνας να γίνει σε ουδέτερο έδαφος, αλλά η FIFA αρνήθηκε, υποστηρίζοντας ότι δεν υπήρχαν ειδικοί λόγοι που θα την οδηγούσαν να λάβει μια τέτοια απόφαση…

Η ΕΣΣΔ αποφάσισε να μην αγωνιστεί, η εθνική ομάδα της Χιλής παρουσιάστηκε  μόνη στο γήπεδο,  και ο αγώνας κατακυρώθηκε «στα χαρτιά» με 2-0 υπέρ της. 

Η ποδοσφαιρική ομάδα της Σοβιετικής Ενωσης αποκλείστηκε από το Μουντιάλ.  

 

Post
Filter