Ε, λοιπόν: Δεν είμαι συνάδελφός σας!

ΑΡΗΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΗΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ • 16 Δεκεμβρίου 2014

 

Δεν αντέχεται, ύστερα από σαράντα (και βάλε) χρόνια στο κουρμπέτι, να τρως ένα χαστούκι κατάμουτρα, απ΄ αυτούς που είναι στο ίδιο σωματείο με σένα.

Θυμάμαι ότι το πρώτο μάθημα, από σπουδαίους συναδέλφους, όπως ας πούμε τον Παλαιολόγο, το Σταματίου, τον Πηλιχό, το Λευτέρη και άλλους , ήταν ότι δεν αρκεί να διεκδικώ στη ζωή μου, έχει σημασία κι ο τρόπος που το διεκδικώ.

Και κείνα τα χρόνια, που ευτύχησα να γνωρίσω το Φοίβο Γρηγοριάδη, το Νεόκοσμο, το Χαλιβελάκη, και που νύχτα στη χούντα συνοδεύαμε κρατουμένους τον Κωστάκη Παπαϊωάννου και το Λούη Δάνο, στα δικαστήρια τής Σανταρόζα, διδασκόμουν ότι ο δημοσιογράφος πρώτα παράγει και διδάσκει ήθος κι’ απέ μ’ αυτό το ήθος διεκδικεί. Οχι μόνο για τον εαυτό του αλλά και για την κοινωνία. Γιατί, όταν ανήθικα διεκδικείς, τότε είσαι χαμένος από χέρι.

Ήταν χρόνια που ο δημοσιογράφος δεν ήταν ψωμοζήτουλας. Ήταν αγωνιστής και συναγωνιστής με το λαό πάνω απ´ όλα. Και το ιοβόλο όπλο του δεν ήταν άναρθρες κραυγούλες, αλλά η πένα του. Κι’ αυτή η πένα ανέδειξε σπουδαία αναστήματα, αδιαμφισβήτητου κύρους. Γι’ αυτό, μια και μόνο πρόταση δεκαπέντε λέξεων του Ψαθά, ήταν ικανή να κλονίσει κυβερνήσεις. Και τότε κανείς δεν διενοείτο ότι κάποτε θ’ ακουγόταν το σύνθημα «αλήτες ρουφιάνοι δημοσιογράφοι».

Γιατί όλα αυτά;

Προχθές στην ΕΣΗΕΑ, μαζεύτηκαν καμιά δεκαπενταριά άτομα, απέναντι, να διαμαρτυρηθούν εναντίον μιας εκδήλωσης που οργάνωσε το Μορφωτικό Ίδρυμα της ΕΣΗΕΑ. Εκδήλωση για την οποία συναίνεσε η παράταξη του κ. Τρίμη (ΣΥΡΙΖΑ) και την οποία στη συνέχεια ….καταδίκασε!

Εκεί, λοιπόν, στο απέναντι πεζοδρόμιο άρχισαν οι αποδοκιμασίες. Και όπως δυστυχώς καταγράφτηκε στα βίντεο ακούστηκαν με τη σειρά:

Στην έξοδο της Μπακογιάννη: «ουστ μωρή καριόλα», «καριόλα», «στα τσακίδια»…

Στην έξοδο της Βούλτεψη: «ουστ μωρή»…

Στην έξοδο Πρωτόππαπα: « Α, ρε λαμόγια ξεφτιλισμένοι», «ξεφτίλα», «κερατάδες», «καργιόλη», «γελάς μαλάκα»…

Στην έξοδο Ρουσόπουλου: «Αρχίδι», «ξεφτιλισμένε», «Καραγκιόζη», «φύγε μωρή κότα», «τρέχα μωρή κυρία»…

Αυτά ακούστηκαν από την πλευρά των συγκεντρωμένων στο απέναντι πεζοδρόμιο. Κι’ εγώ βέβαια δεν τρέφω τα καλύτερα πολιτικά αισθήματα για τους πιο πάνω. Μόνο που το δημοσιογραφικό μου ήθος, μου έμαθε να σέβομαι πρώτα τον εαυτό μου, το συνδικαλιστικό μου όργανο καί τούς αντιπάλους μου. Γιατί όταν γίνεσαι υβριστής, τότε παύεις νάχεις και δίκιο. Πολύ,περισσότερο όταν ανήκεις σε έναν επαγγελματικό χώρο που διεκδικεί πάνω απ´ όλα τη διαμόρφωση ενός ήθους στην πολιτική και στην κοινωνία.

Και τότε, πέρασαν έτσι από μπροστά μου ο Παπαδιαμάντης, ο Γληνός, ο Βάρναλης, ο Κονδυλάκης και τόσα πνευματικά αναστήματα που κόσμησαν το χώρο. Πένητες πολλοί απ´ αυτούς, αλλά πάνω απ´ όλα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ. Και ντράπηκα. Πολύ περισσότερο όταν μούρθε στο νου μια σεβάσμια επιστολή τού Βάρναλη στό Σωματείο του, για μια πενιχρή οικονομική βοήθεια, έτσι ώστε ν’ αντιμετωπίσει ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας.Και τότε αποφάσισα να δηλώσω σ’ αυτούς, τους απέναντι:

«Κύριοι δεν είμαι συνάδελφός σας. Όχι γιατί δεν δικαιούστε να διεκδικείτε, αλλά επειδή με τον τρόπο πού διεκδικείτε, με ΠΡΟΣΒΑΛΕΤΕ».

Διαφήμιση

21 Σχόλια - "Ε, λοιπόν: Δεν είμαι συνάδελφός σας!"

  1. Ο/Η koukou λέει:

    Κι εμένα το ήθος μου δεν μου επιτρέπει να επικροτώ τέτοια χυδαία επιφωνήματα….αλλά λίγα τους είπαν!!!

  2. Ο/Η Pan λέει:

    Ξέρεις πόσες εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες θά ήθελαν νά έχουν τήν ευκαιρία νά «τά χώσουν» εκ τού σύνεγγυς στά συγκεκριμμένα πρόσωπα? Απλά είχαν στείλει αντιπροσώπους…

  3. Ο/Η Pan λέει:

    Δέν μού αρέσουν οι ύβρεις. Αλλά εάν «όποιος βρίζει χάνει τό δίκιο του» , δέν νομίζω ότι μένει κανείς νά διεκδικήσει τό δίκαιό του…Εδώ πού τά λέμε όμως, εάν κοσμίως εσήκωναν πέντε πλακάτ τί θά εισέπρατε π.χ. η κα Μπακογιάννη, ή η κα Βούλτεψη, ή ο κάθε ένας πού είναι φορτωμένος μέ τίς ακροδεξιές επιλογές αυτης τής κυβέρνησης -καί όχι μόνον?
    Γιατί λές πώς «όποιος βρίζει χάνει τό δίκιο του»?
    Μήπως αυτός πού είναι «κόσμιος» τό βρίσκει?
    Αυτό πού ζητας θά είχε πραγματικά νόημα σέ μιά «κοινωνία φιλοσόφων», ή εν πάσει περιπτώσει σέ μιά κοινωνία πού θά σεβόταν τόν Λόγο, γιατί μόνον εκεί πού ο Λόγος, η Λογική, η αντιπαράθεση η εννοιολογική έχουν νόημα…Σού φαίνεται ότι εδώ, σήμερα, ο Λόγος έχει ιδιαίτερη βαρύτητα? Βλέπεις πραγματικά στίς αντιπαραθέσεις τίς πολιτικές ή μή νά έχει βαρύνουσα σημασία η λογική αντιπαράθεση?
    Προσωπικά βλέπω ότι ούτε υπάρχει τέτοιο πράγμα ούτε πρόκειται νά υπάρξει. Είναι σάν νά πάς σέ μιά αρένα πολεμιστών η χουλιγκάνων όπου τό αίμα ήδη ρέει καί νά πείς «παιδιά, σταματείστε τίς ύβρεις νά συζητήσουμε»…Προφανώς γιά νά γίνει κάτι τέτοιο πρέπει νά γίνει πρώτα «Ειρήνη καί αφοπλισμός»…Επομένως γιά ποιό ακριβώς πράγμα μιλάς? Γιά «εκεχειρία» χάριν μιάς εορτής -γιά ποιό λόγο? – ή «γιά ειρήνη καί αφοπλισμό»?
    Καί τό ένα καί πολύ περισσότερο τό άλλο ευρπόσδεκτα. Αλλά γιά βγές καί πρότεινέ το στούς μονομάχους, καί πρώτα στούς «κοσμίους» εξ αυτών πού έχουν στά χέρια τους καί τά κλειδιά τής εξουσίας….¨Οταν μέ τά ΜΑΤ κάνεις πολιτική, θά εισπράξεις καί πετριές, έτσι είναι ο κανόνας: «μάχαιραν έδωκας μάχαιραν θά λάβεις» (Εδώ πέφτουν τίτλοι καί ακούγεται από τό βάθος η μουσική : «Μήν κλαίς καί μήν λυπάσαι πού βραδυάζει….»…

  4. Ο/Η Βασίλης Κουφόπουλος λέει:

    Η μισή εικόνα. Εκτός από τα βίντεο υπάρχουν και οι φωτογραφίες. Τα ΜΑΤ μπροστά από την ΕΣΗΕΑ να μην επιτρέπουν την είσοδο, ακόμη και σε αυτούς που είχαν πρόσκληση. Τα ΜΑΤ να απωθούν τους συγκεντρωμένους, μεταξύ των οποίων και η Πόπη Χριστοδουλίδου που κρατούσε μπαστούνι. Ε, λοιπόν, δεν ήταν όλοι υβριστές. Αλλά κάποιοι ήταν απολυμένοι της ΕΡΤ, και έβλεπαν τον άνθρωπο που έβαλε το λουκέτο, να εισέρχεται στο κτίριο της ΕΣΗΕΑ.
    Η συνολική εικόνα περιλαμβάνει και το έγκλημα σε βάρος της ΕΡΤ.

    Συνάλελφος; Δύσκολη λέξη.

  5. Ο/Η fotis λέει:

    Υποκλίνομαι στην ευαισθησία σας αγαπητέ Άρη.
    Πραγματικά με θλίβουν οι βωμολόχοι. Καί γενικώς οι βωμολοχίες του τύπου »Καραϊσκάκη», ασχέτως εάν πολεμησε τους Τούρκους και τους συνεργάτες τους στην επανάσταση σκυλοβρίζοντας (δεν είχε πάει σε ιδιωτικό college ο φτωχός και ποιός να τον μάθει »comme il faut» τρόπους, χωρίς πατέρα). Ευτυχώς δεν ζούσε εκείνη την εποχή η κ. Βούλτεψη, να σηκωθούν οι τρίχες της κεφαλής της με τον Καραϊσκάκη και να πάει τσάμπα το κομμωτήριο.
    Με θλίβουν ακόμη και οι εξεγέρσεις και οι σκοτωμοί, όταν αυτοί δεν είναι αποτέλεσμα ενεργειών της πολιτικής εξουσίας η των μυστικών υπηρεσιών, αλλά της πλέμπας που αντιδρά στην »εξουσία» λόγω δήθεν καταπίεσης και αδικίας.
    Διαφωνώ κάθετα που θα έλεγε (φαντάζομαι) η κ. Μπακογιάννη η ο κ. Ρουσσόπουλος, με τον Τζων Λόκ που λέει »Αν ένας ηγεμόνας χρησιμοποιεί την εξουσία του εναντίον του λαού του, τότε ο λαός έχει το δικαίωμα να τον αντιμετωπίσει με Βία. Ο σωστός τρόπος για να αντιμετωπιστεί η παράνομη βία της εξουσίας είναι η ίδια η Βία (Δοκίμια περί διακυβερνήσεως).
    Το σωστό είναι ο λαός να περιμένει εάν καί όποτε γίνουν εκλογές, να ρίξει την ψήφο της επιλογής του, ανεξαρτητα αν το αποτέλεσμα είναι ανάλογο με αυτό στις ΗΠΑ, με την εκλογή του κ. Μπούς και το αποτέλεσμα της Φλόριντας (λένε για νοθεία, αλλά είναι και κακοήθειες).
    Να δέχεται ο λαός τους κοτσαμπασαίους του γιατί αυτοί »γνωρίζουν το καλό του», χωρίς ύβρεις.
    Προσωπικώς δεν με ενοχλεί η συστράτευση όλου του »enfant gâté» της κοτσαμπάσικης κοινωνίας μας (καί κυρίως των δημοσιογράφων) για την σωτηρία της σημερινής εξουσιαστικής ομάδας που τους γαλουχεί, με την δύναμη των δανειστών μας και των σωμάτων ασφαλείας των.
    Φαντάζομαι όμως επειδή αναφέρατε τον Παπαδιαμάντη, Εσείς, θα τους διαβάσατε μερικά από τα στοιχάκια που σας παραθετω και δεν είναι υβριστικά βεβαίως-βεβαίως.
    Τους τα διαβάσατε κ. Άρη ????? για τους υβριστές έχετε λόγο. Για την αιτία που προκαλεί την ύβριν??? Να μάθει κάτι και η νεολαία από εσάς, για να μην βωμολοχεί στο μέλλον.

    » Η αργία εγέννησε την πενίαν. Η πενία έτεκεν την πείναν. Η πείνα παρήγαγε την όρεξιν. Η όρεξις εγέννησε την αυθαιρεσίαν. Η αυθαιρεσία εγέννησε την ληστείαν. Η ληστεία εγέννησε την πολιτικήν. Ιδού η αυθεντική καταγωγή του τέρατος τούτου.
    Πάντοτε αμετάβλητοι οι σχοινοβάται ούτοι οι Αθίγγανοι, οι γελωτοποιοί ούτοι πίθηκοι (καλώ δε ούτω τους λεγομένους πολιτικούς). Μαύροι χαλκείς κατασκευάζοντες δεσμά δια τους λαούς εν τη βαθυζόφω σκοτία του αιωνίου εργαστηρίου των.»
    (από τους «Εμπόρους των Εθνών»)
    » Η πλουτοκρατία ήτο, είναι και θα είναι ο μόνιμος άρχων του κόσμου, ο διαρκής Αντίχριστος. Αύτη γεννά την αδικίαν, αύτη τρέφει την κακουργίαν, αύτη φθείρη σώματα και ψυχάς.
    Τώρα όμως η πράγματι επικρατούσα θρησκεία είναι ο πλέον ακάθαρτος και κτηνώδης υλισμός. Μόνον κατά πρόσχημα είναι η χριστιανοσύνη.
    Απορώ, πάτερ μου, πώς ο Θεός επιτρέπει να υπάρχη εν τη υπ’ αυτού δημιουργηθείση φύσει αίσθημα ισχυρότερον της εις αυτόν πίστεως.
    Για ν’ αποκτήση κανείς γρόσια, άλλος τρόπος δεν είναι, πρέπη νάχει μεγάλη τύχη, να εύρη στραβόν κόσμο, και να είναι αυτός μ’ ένα μάτι, δεν του χρειάζονται δύο. Πρέπει να φάη σπίτια, να καταπιή χωράφια, να βουλιάξη καράβια, με τριανταέξ τα εκατό θαλασσοδάνεια, το διάφορο κεφάλι.»
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

  6. Ο/Η Elias λέει:

    Στό ἀπένταντι πεζοδρόμιο ἦταν ἡ παράταξη τοῦ ΣΥΡΙΖΑ. Τοῦ Τρίμη. Τί κατάντια γιά τη χώρα!!! ἒκανε καί πρόεδρος τηε ΕΣΗΕΑ.
    Δέν γνωρίζω τόν κ. Σκλιαδόπουλο. Αὐτό μᾶλλον εἶναι θετικό. Ὃμως ἀναρωτιέμαι: ὑπῆρξε ποτέ συνάδελφος μέ τόν ἐμετικό αὐτόν ἐσμό τῆς τριμο-δημοσιογραφίας;
    Τό νέο ἦθος τῆς Ἑλλάδος προασπίζεται τόδικαίωμα στήν χυδαιότητα, στήν κιτσαρία, στήν ἀσχήμια. Τό δικαίωμα στόν αὐτο-εξευτελισμό. Αὐτό εἶναι τό τοπίο στήν σημερινή Ἑλλάδα.
    Τί Ἓλληνες ἢμασταν, καί πῶς ἒχουμε καταντήσει!!!

  7. Ο/Η Μενελαος λέει:

    Θα ηθελα και εγω να αναφερθώ στο άρθρο σας.Σαν ενας απλός πολίτης,που τωρα προσπαθεί να τα βγάλει περα,με δυο εγγόνια!αλλα ενεργός πολίτης!
    Αυτες οι σκηνές που ολοι είδαμε!ηταν πολυ άσχημες,και φυσικα δεν χρειαζεται ,να φτανει καποιος να εκφράζεται ετσι!
    Μηπως αυτοι που είπαν ,ολα αυτα τα κοσμητικα ,ηταν και οι ίδιοι ,που ειχαν ανοίξει το κεφάλι του πρωην υπουργού Χατζιδακι?
    Κλεινοντας φοβάμαι ,πως ο έλληνας θελει να παίζει παντα το εργο!Αμαρτωλοι,και Κλέφτες!

  8. Ο/Η Χαράλαμπος Πετρόχειλος λέει:

    Σίγουρα το γιουχάισμα είναι μία μορφή αντίδρασης. Απλά δεν πιστεύω ότι είναι η καλύτερη. Ειδικά, όταν προέρχεται από δημοσιογράφους. Ο δημοσιογράφος οφείλει κατά την ταπεινή μου γνώμη να μάχεται με επιχειρήματα και να παρουσιάζει αυτά του τα επιχειρήματα κατά τη διάρκεια της μάχης του. Να στηλιτεύει με στοιχεία ό,τι και όποιον θεωρεί πως βλάπτει το κοινωνικό σύνολο. Αυτός είναι ο ρόλος του.
    Η γιούχα είναι ο «εύκολος τρόπος». Η φασαρία χωρίς ουσία βολεύει την καθεστηκυία τάξη πραγμάτων. Το να αφιερώσει κανείς χρόνο, κόπο, μυαλό -μαζί με το πάθος του- για να πετύχει κάτι νομίζω ότι είναι πραγματικά αυτό που καταξιώνει μία προσπάθεια εμπνέοντας αυτούς που θα ήθελαν να αλλάξει κάτι αλλά που ακριβώς επειδή θεωρούν ότι με «φωτοβολίδες» η μάχη θα είναι για μία ακόμη φορά χαμένη προτιμούν να μένουν απογοητευμένοι στο περιθώριο.

  9. Ο/Η ΑΡΗΣ ΜΕΣΟΥΝΤΑΣ λέει:

    Πότε επιχειρήσατε να πάτε σ΄ενα σχολείο και σε μια ώρα , κενό , να δώσετε στα παιδιά την ευκαιρία να καταλάβουν τι σημαίνει δημοσιογραφία ?
    Αλλά απο τις σχολές του Κυριακού του Μπόμπολα και του Ψυχάρη αυτά είναι τα αποτελέσματα
    Κελεύσματα των εξουσιαστών

  10. Ο/Η SAKIS NEHORITIS λέει:

    Θα συμμεριστώ την άποψη του κου Σκιαδόπουλου όσον αφορά τα ΅γαλλικά΅των συναδέλφων του.
    Αλλά, ξέρει ο κος Σκιαδόπουλος ή ρώτησε να μάθει σε τι οικονομική και κοινωνική κατάσταση βρίσκονται οι υβριστές,, αν έχουν τα απαραίτητα για τα παιδιά τους ή τους εαυτούς τους; Γνωρίζει ο κος Σκιαδόπουλος με τίνος ευθύνη βρίσκονται αυτοί οι υβριστές στο δρόμο; Και γιατί να μην βρίσκονταν σε καφετέρια να απολαμβάνουν το εσπρεσάκι τους;
    Ας αλλάξει για λίγο θέση ο κος Σκιαδόπουλος και θα δει τα πράγματα διαφορετικά.
    Με γεμάτο στομάχι και παραγεμάτη την τσέπη γίνομαι και εγώ ο πιο ΅IN΅ κοσμοπολίτης. Ειδικά αν θήτευα στην ΕΡΤ με τα παχυλά μισθολόγια.

    • Ο/Η Άκυρος λέει:

      Για πες μας τότε «συνάδελφε » ποιο είναι το όριο? Πες μας πόσα χρήματα πρέπει να λαμβάνει κανείς για να έχει στοιχειώδη αξιοπρέπεια? Κάνεις λάθος με το να συνδεεις την αξιοπρέπεια με τη μείωση του εισοδήματος. Ο αναξιοπρεπης θα είναι ίδιος και με τριπλασιο μισθό. Απλά θα είναι λιγότερο εμφανές

  11. Ο/Η Χρύσα Στασινοπούλου λέει:

    «Κι” εγώ βέβαια δεν τρέφω τα καλύτερα πολιτικά αισθήματα για τους πιο πάνω…….»

    Να σας πω αρχικά ότι εγώ όντως δεν είμαι συνάδελφός σας, παρ’όλα αυτά όμως θα ήθελα να σχολιάσω το γεγονός ότι δεν θεωρώ ότι το θέμα είναι αν θα κρατήσουμε τους τύπους ή όχι πλέον…Το αν θα βρίσουμε και πόσο ή με ποιο τρόπο…Το αν θα βρίσεις κάποιον κατάμουτρα ή θα το πεις από μέσα σου ή στην «παρέα» σου και μπροστά του θα μιλάς με το σεις και με το σας (πράγμα που εμένα προσωπικά μόνο τάση για… «εξαγωγή» μου έφερνε πάντα).
    Βαρέθηκα όμως οοοολους εσάς του δημοσιογράφους τους «καθώς πρέπει» τέτοιους καιρούς που ο σεβασμός από τις ¨αρχές¨ αυτού του τόπου έχει πάει περίπατο προς πάσα κατεύθυνση! Είτε αν απέναντί τους έχουν άνθρωπο, είτε ζώο…
    Έχουμε πόλεμο κύριοι και κυρίες…ο κόσμος δεν πεθαίνει από τα όπλα κάποιου στρατού, αλλά από τα όπλα των πολιτικών-οικονομολόγων-επιχειρηματιών-και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο αυτής της χώρας… μη σπας την τράπεζα είσαι τρομοκράτης, μην κάνεις πορείες ταλαιπωρείς τον κόσμο που θέλει να πάει στη δουλειά του, μην κάνεις απεργία γιατί ο παππούς είναι με μηχάνημα υποστήριξης και θα ταλαιπωρηθεί να πάει στο νοσοκομείο που οι κωλογιατροί απεργούν και τα ράντζα τους τελείωσαν… και άλλα πάρα πολλά!!!
    Αυτά είναι μερικοί από τους λόγους που σας αποκαλώ εγώ αλήτες….
    και μη βιαστείς να απαντήσεις ότι εσύ δεν είσαι τέτοιος… τι να πω μπορεί… αλλά δε σε είδα να ξεσπαθώσεις με κανέναν συνάδελφό σου αυτού του είδους… Γιατί προσωπικά εγώ, προσβάλλομαι, όταν βλέπω ότι με θεωρούν ζώο που δεν αντιλαμβάνεται, προσπαθώντας να με ταΐσουν κουτόχορτο… κι εσύ πιστεύω ότι θα έπρεπε με την ίδια λογική που χρησιμοποιείς παραπάνω να έχεις αλλάξει επάγγελμα…

    • Παρακαλω από εδω καί δοθείσης της ευκαιρίας, όποιος συνάδελφος γνωρίζει τήν αμοιβή μου στην ΕΡΤ νά τήν δημοσιεύσει.Κι ύστερα θάχουμε πολλά νά πούμε.Αρκεί η πληροφορία του νά είναι ΕΓΚΥΡΗ.

      • Ο/Η Παναγιωτης Γεωργιου λέει:

        Δεν άκουσα κύριε Αρη Σκιαδοπουλε μια λεξη για ολους τους …. Συναδέλφους …. Που εργάζονται στα μνημονιακα μέσα και έχουν τη δεοντολογία στα σκουπίδια.
        Δεν άκουσα μια λεξη για τον φόβο που σπέρνουν , αν αυτό είναι εντολή άνωθεν , τοτε οτι και να τους πούμε είναι λίγο, αν είναι δική τους άποψη τοτε δεν είναι δημοσιογράφοι.
        Ξέρεις όμορφα λογια ξέρουμε να πούμε όλοι για να χαιδεψουμε αυτιά.

  12. Ο/Η ευδοκια ιωσηφίδη λέει:

    από τους τελευταίους των μοικανών! Ναι, ο Άρης ο Σκιαδόπουλος έχει παράξει ήθος και έχει το δικαίωμα να το διδάσκει!

  13. Ο/Η Alice λέει:

    Στις μέρες μας η Δημοκρατία μετατράπηκε σε Εξευτελισμό και η Ελευθερία σε Αναίδεια…Αυτοί είμαστε ως Ελληνες Κύριοι….Σίγουρα όχι υπερήφανοι…

  14. Ο/Η ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ λέει:

    Οι ύβρεις ανέκαθεν είχαν » πολεμικό » χαρακτήρα και αποτελούσαν μέτρο κατατρόπωσης του αντιπάλου. Το υλικό τους εξέφραζε και εκφράζει τον αξιακό κώδικα της κάθε εποχής. Επομένως δεν πρέπει να μας εκπλήσσει!

  15. Ο/Η Κατερίνα Μανιώτη λέει:

    Η έκφραση της αποδοκιμασίας, του θυμού, της αγανάκτησης, μπορεί να έχει διάφορες μορφές. Επί της ουσίας, δεν διαφωνώ καθόλου που οι συγκεκριμένοι παράγοντες του πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση, κατά την έξοδό τους έπεσαν σε γιούχα και βρισιές. Έπρεπε να το είχαν προβλέψει. Πάνω, ήταν ωραία, με τα φλας, τις επισημότητες, τις χειραψίες, τα οποία αρέσκονται να απολαμβάνουν. Κάτω όμως; Προφανώς και θα ήθελαν να αποχωρήσουν καμαρωτοί καμαρωτοί. Ε…δεν τους έγινε το χατήρι. .΄Επεσαν σε λίγους νοματαίους που τους έλουσαν με αγοραίες βρισιές. ΄Ομως, θα πιαστώ από την τελευταία σας φράση. «Με προσβάλλετε». Αν ακουγόταν π.χ. το σύνθημα: «Κύριοι, τελείωσε η φιέστα; Η παρουσία σας σήμερα εδώ, προσβάλλει και εμάς, και την ιστορία του σωματείου μας. » Τότε, η προσβολή θα ήταν ράπισμα. Αντιθέτως, τώρα, γύρισε το πράγμα εντελώς στην πλάκα και μάλιστα Ρουσόπουλος και Πρωτόπαπας χαριεντίζονταν κάνοντας καραγκιοζιλίκια στην κάμερα. Επί ίσοις όροις, η ξεφτίλα.
    Πρόσφατα, ένας καλός συνάδελφος σε άρθρο του που αναφερόταν σε κάποιο πολιτικό πρόσωπο, αποκάλεσε την στάση του «ξεδιάντροπη». Την θεωρώ υπέρτατη βρισιά (κι ας μην της φαίνεται εκ πρώτης όψεως).
    Θέλω να πω πως ακόμη και οι ύβρεις μπορούν να έχουν επίπεδο και να εκφράσουν- χωρίς να χαθεί το ήθος και η αξιοπρέπεια- τον θυμό που οι περισσότεροι (θεωρώ) συνάδελφοι, νιώθουμε για την κατάντια του κλάδου.
    Συγγνώμη εάν σας κούρασα.

  16. Ο/Η Γιάννης Γιογιός λέει:

    Δυστυχώς το μέτρο χάνεται στις μέρες μας και μαζί του και το δίκιο μας

    • Καί βέβαια ο κύριος Νεοχωρίτης όπως προέκυψε από εσωτερική αλληλογραφία που ο ίδιος επέλεξε ανάμεσα σελ μένα καί σε κείνον αποδείχτηκε ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ. Γιατί απλούστατα δέν υπήρξα παχυλα αμειβομενος στην ΕΡΤ.Αυτα γιά νά τελειώνουμε μέ κάμποσα λάσπη που έχω δεχθει κατα καιρούς.

      • Καί προειδοποιώ ότι από εδω καί πέρα οποίος ισχυριστεί οτιδήποτε αφορά τήν αμοιβή μου καί τη στάση μου στη. ΕΡΤ,χωρίς νά συνοδευει τόν ισχυρισμό του από στοιχεία,θά εισπράττει μιά γενναία αγωγή.Γιά να τελειώνουμε μέ όσους θεωρούν ότι η δημοσιογραφία είναι η απόλυτη ελαφρότητα τής…αυτό ικανοποίησης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Άποστολή άρθρου μέσο Email