Βοηθήστε τον Πρετεντέρη να ξαναγίνει Megaλος!

Μην είσαστε αχάριστοι! Τώρα μας έχει ανάγκη

ΟΝΟΥΦΡΙΟΣ ΣΚΩΠΤΗΣ ΟΝΟΥΦΡΙΟΣ ΣΚΩΠΤΗΣ Απόψεις • 30 Σεπτεμβρίου 2014

pretendΟ Γιάννης είναι εδώ. Ο Γιάννης μας είναι πίσω. Ο άνθρωπος, ο διανοητής, ο δημοσιογράφος με άποψη, διεσώθη – μόνον αυτός – από την πολυσυκοφαντημένη σχολιοειδησεογραφική τριάδα του Mega. Ίσως γιατί άξιζε περισσότερο και είχε προσφέρει πιο πολλά από τους δύο αποπεμφθέντες, στον καλό αγώνα που έδιναν από κοινού.

Ίσως γιατί είχε δώσει τις μεγαλύτερες μάχες υπέρ των συμφερόντων μας. Ίσως γιατί είχε συγκρουστεί σκληρότερα από κάθε άλλον με το Μνημόνιο.

Και επειδή υπάρχουν κακοπροαίρετοι που θα ειρωνευτούν ή που θα αμφισβητήσουν την προσφορά του μαχητή άνκορμαν θα τους προλάβω λέγοντας πως ο Γιάννης μας έχει αλλάξει επί τα βελτίω. Ενδυματολογικά, υφολογικά και βεβαίως πολιτικά.

Το ασπρόμαυρο διαφημιστικό τρέιλερ αναδεικνύει έναν καινούργιο Γιάννη Πρετεντέρη. Αδρό, προβληματισμένο, σοβαρό, συνοφρυωμένο, σχεδόν αγριεμένο, που περπατά σε ένα σκοτεινό διάδρομο. Τέρμα τα χαζοχαρούμενα γελάκια και οι χιουμοριστικές ατάκες του με τις οποίες γέλαγε μόνον ο ίδιος (άντε και καμιά φορά ο μόνιμος προσκεκλημένος του Θεόδωρος Πάγκαλος).

Έναν Πρετεντέρη – μείγμα Έλληνα Τζέιμς Μπόντ και Γουόλτερ Κρονκάιτ – που βαδίζει προς το στούντιο για να δώσει τη μάχη υπέρ των λαϊκών συμφερόντων, δηλαδή των ανθρώπων που καθηλώνονται στις 8.00΄ ή στις 11.00΄ για να φωτιστούν απ΄ αυτόν. Όσων τουλάχιστον του απέμειναν.

Γι΄ αυτό σας λέω ο Γιάννης πρέπει να ενισχυθεί από πλευράς τηλεθέασης. Γιατί όλα σ΄ αυτή τη ζωή είναι ανταποδοτικά. Τόσα χρόνια μάς υποστήριξε. Τώρα πρέπει να τον υποστηρίξουμε κι εμείς. Να ανταποδώσουμε, για να ακριβολογώ. Ο Γιάννης θα προσπαθήσει να ξανακάνει το κανάλι Megaλο και πρέπει να τον ενισχύσουμε. Με τον τρόπο μας.

Για όσους δεν πείστηκαν προσθέτω το έσχατο επιχείρημα: Ο Γιάννης είναι αξύριστος! Πράγμα που σημαίνει πολλά για όσους πιάνουν τη σημειολογία.

Ούτε αυτό σας έπεισε;

Ε, είστε αθεράπευτοι.

Διαφήμιση

Τα σχόλια δεν είναι διαθέσιμα

Άποστολή άρθρου μέσο Email